Skip to main content

Kon dat niet vinden op de website.

Gebeld met klantenservice, wisten het ook niet, wel een mevrouw, die me meer dan 20 minuten “aan het lijntje heeft gehouden,

Vriendelijke groet,

Hallo @josie11 ,

KPN heeft daar bewust voor gekozen. De reden hiervoor is dat contact via e-mail niet efficiënt werkt. 
 

Je kunt KPN bereiken via het gratis nummer 0800-0402 (niet op zondag), Twitter, Facebook en natuurlijk dit forum. 
 

aanvulling : voor storingen is 0800-0402 altijd (24/7) bereikbaar. 


Hallo @josie11 ,

KPN heeft daar bewust voor gekozen. De reden hiervoor is dat contact via e-mail niet efficiënt werkt. 
 

Je kunt KPN bereiken via het gratis nummer 0800-0402 (niet op zondag), Twitter, Facebook en natuurlijk dit forum. 

en 24/7 voor storingen, dus niet-werkend internet, niet-werkende vaste telefonie of niet-werkende tv--decoder.

 


Hoezo efficiënt ? Ja dat bellen helpt helemaal niet, meer dan 20 minuten aan de lijn, voor niets, zou mij terugbellen is dan anderhalve week geleden. En vindt vreemd een grote Nederlandse internetprovider, die je maar moet bellen,  of brief moet sturen?

Ga het melden bij consuwijzer of men zo met klanten om kan gaan


Toevoeging op vorige mail, mevrouw van de telefonische klantenservice, vertelde me dat zij mijn vraag /klacht kon indienen. En wat gebeurd er vervolgens mee, antwoord wordt afgewezen en dan hoort u niets!!!!!


Niemand is verplicht om een e-mailadres te hebben, zelfs KPN niet. 
 

Maar stel rustig hier je vraag. Dan krijg je in ieder geval antwoord. Of het antwoord jou bevalt, kan ik uiteraard niet garanderen. 


Niemand is verplicht om een e-mailadres te hebben, zelfs KPN niet. 
 

Maar stel rustig hier je vraag. Dan krijg je in ieder geval antwoord. Of het antwoord jou bevalt, kan ik uiteraard niet garanderen. 

Daarom geeft KPN bij nieuwe klanten ook standaard geen mail-account meer mee.

Als je behoefte hebt aan een KPN mailaccount ben je vrij o dat zelf aan te maken binnen MijnKPN.

 


Hoezo efficiënt ? Ja dat bellen helpt helemaal niet, meer dan 20 minuten aan de lijn, voor niets, zou mij terugbellen is dan anderhalve week geleden. En vindt vreemd een grote Nederlandse internetprovider, die je maar moet bellen,  of brief moet sturen?

Ga het melden bij consuwijzer of men zo met klanten om kan gaan

De meeste grote bedrijven hebben geen mailadres omdat er duizenden mailtjes per dag binnen krijgen waaronder ook veel grappenmakers. Logische keuze dus.


Komt er dus op neer dat een internetprovider HUN klant verplicht, schriftelijk een vraag/klacht in te dienen, anno 2022! Of te gaan bellen, waarbij je met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Ik ben al jaren en jaren klant, niet dat ik denk dat het bij Ziggo beter is.

Was als maanden geleden overgestapt, via “man aan de deur” met hele mooie aanbieding.

Toen ik zelf ging kijken, bleek zijn verhaal niet te kloppen en bij navraag telkens andere antwoorden, die deels ook niet klopten, toen overstap ingetrokken.

 

En nee geen logische keuze dus, zijn tig grote bedrijven die je per email ALS KLANT kunt bereiken, zeker voor een internetprovider VREEMD.

Wordt tijd dat regering dat verplicht stelt voor klanten van welk bedrijf dan ook!


Bedoelde bij dat laatste, als je bij een bedrijf via internet kunt bestellen, dat bedrijf verplicht wordt, dat klant OOK via internet klacht c.q. vraag kunt stellen en niet alleen via voorgekauwde vragen!


Hoezo efficiënt ?

Omdat er enorm veel mensen zijn die via de email onduidelijke vragen stellen zonder voldoende achtergrondinformatie. Of simpele dingen vragen die gewoon op de site staan. En heel veel mensen reageren niet meer terug zodat KPN niet weet of de klant goed geholpen is. 

Tevens zijn er veel mensen die eerst emailen en daarna ook nog bellen voor dezelfde vraag. Heel inefficiënt. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat de chat gesloten is. Als 2 medewerkers dezelfde klant aan het helpen zijn, de ene via de telefoon en de andere via de chat, dan is dat natuurlijk enorme verspilling van middelen. 


“mooie” boel wordt dat, aanmelden/ abonnee  via internet worden  en vervolgens wil de firma geen ongewenste vragen, via internet  ontvangen, dat kost te veel tijd, man_ vrouwkracht.

Telefonisch indienen kan, maar dan krijg je er GEEN enkel bericht erover, als men het om wat voor reden dan ook afwijst.

O  u  besteld wat via internet  bij Bol, Appie, kranten, tijdschrift abbo.  en noem maar op, en die gaan dezelfde handelswijze hanteren! Denk ook dat het volgens EU regels niet kan en bewijs dat marktwerking in Nederland van internetproviders mislukt is.

Time for change


Doet me denken aan Paul van Vliet, vragen geen vragen, vervolg, klachten, geen klachten😀


O  u  besteld wat via internet  bij Bol, Appie, kranten, tijdschrift abbo.  en noem maar op, en die gaan dezelfde handelswijze hanteren!

Volgens mij kun je bol.com ook niet mailen. Alleen klachten. Waarop ze binnen 7 dagen zullen beloven te reageren. 

En Appie ... die loopt ook niet te koop met z'n emailadres. Ik kan het nergens vinden zo ff snel.


Bol , kan zeker WEL, moet je wel eerst robot overwinnen en dan noteer je dat phone nummer volgende keer., bovendien ook telefonische klantenservice , prima, komen in ieder geval op je klacht, melding terug, in tegenstelling tot KPN!.

Appie kon vorige maand in ieder geval nog wel, misschien volgen die KPN beleid?

Vragen, geen vragen.


Bedoelde bij dat laatste, als je bij een bedrijf via internet kunt bestellen, dat bedrijf verplicht wordt, dat klant OOK via internet klacht c.q. vraag kunt stellen en niet alleen via voorgekauwde vragen!

Dat kunt u bij KPN ook Klacht indienen | KPN

Niet tevreden? Stuur een brief

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.


Dank voor uw reactie, via het email adres klacht indienen kom je dan weer op vooraf in geprogrammeerde vragen terecht, is je vraag , klacht niet door KPN mogelijk, kan denk ik het iedereen het over eens zijn, kan ALLEEN per post, indienen  bij een grote Nederlandse internetprovider!