Skip to main content

Goedenavond, ik ben nieuw  klant  bij KPN en ik  heb een e-mail  ontvangen  dat op maandag 7 maart komt een monteur naar mijn  thuis komen  maar hoeft  niet  want ik heb  internet  in mijn thuis  

Goedenavond, ik ben nieuw  klant  bij KPN en ik  heb een e-mail  ontvangen  dat op maandag 7 maart komt een monteur naar mijn  thuis komen  maar hoeft  niet  want ik heb  internet  in mijn thuis  

Hallo @M Ali , laat de monteur maar gewoon komen, misschien moet hij/zij toch nog iets doen voor een stabiel internet en dan kun je meteen nog wat vragen als er iets niet duidelijk is.

 

 


Hallo @M Ali , laat de monteur maar gewoon komen, misschien moet hij/zij toch nog iets doen voor een stabiel internet en dan kun je meteen nog wat vragen als er iets niet duidelijk is.

Dit inderdaad. Mogelijk moet er volgens het systeem een glasvezelkastje vervangen worden of moet bij DSL de verbinding een keer doorgemeten worden. Bij veel glasvezelaansluitingen zal na een overstap altijd een monteur moeten komen omdat wij niet kunnen zien welk type NT hier hangt, dit is namelijk formeel gezien het domein van KPN Wholesale.

 

Ik zou de monteur gewoon laten komen, als alles al helemaal goed zit is ie hooguit met een kwartiertje weer weg 😊


Welkom op het forum @M Ali, en welkom bij KPN! NHendriks noemt al een aantal redenen waarom een monteur nodig kan zijn in zo'n situatie. Is het bezoek van de monteur gisteren goed gegaan?