Skip to main content

Goedenavond allen.

Ik heb mijn internet verhoogd van 50mbs naar 200mbs, ik heb hier vandaag een nieuw modem voor gekregen, echter komt er maandag ook een monteur op bezoek.

Mijn vraag was waarom die monteur komt, als dit namelijk alleen maar is om het nieuwe modem aan te sluiten hoeft dat voor mij namelijk niet.

 

Het zou zo maar kunnen dat je voor die snelheid pairbonding nodig hebt en dan moet de monteur een aanpassing aan het isra punt doen. Welk type modem heb je gekregen?


Ik heb een experia box V10 gekregen.


Die hoort inderdaad bij pairbonding. Prima modem trouwens!!


@Rubentje1997 maar heb je glasvezel of inderdaad adsl/vdsl? Als het bv glasvezel is kan het ook zijn dat de monteur het glasvezel kastje komt vervangen omdat deze te oud is of idd wat Joep aangeeft  een aanpassing vh isra punt ivm Pairbonding.


@Rubentje1997 maar heb je glasvezel of inderdaad adsl/vdsl? Als het bv glasvezel is kan het ook zijn dat de monteur het glasvezel kastje komt vervangen omdat deze te oud is of idd wat Joep aangeeft  een aanpassing vh isra punt ivm Pairbonding.

Dan was er geen nieuw modem nodig en indien er wel een nieuw modem nodig was geweest dan was het een box 12 geworden.  De v10 wordt alleen nog ingezet bij pairbonding omdat dat het enige modem is dat pairbonding aan kan.


@Rubentje1997 maar heb je glasvezel of inderdaad adsl/vdsl? Als het bv glasvezel is kan het ook zijn dat de monteur het glasvezel kastje komt vervangen omdat deze te oud is of idd wat Joep aangeeft  een aanpassing vh isra punt ivm Pairbonding.

Ik heb geen glasvezel, gewoon 'ouderwets' internet.


Dan heb je vanaf maandag een mooie snelheid. 


@Rubentje1997 maar heb je glasvezel of inderdaad adsl/vdsl? Als het bv glasvezel is kan het ook zijn dat de monteur het glasvezel kastje komt vervangen omdat deze te oud is of idd wat Joep aangeeft  een aanpassing vh isra punt ivm Pairbonding.

Ik heb geen glasvezel, gewoon 'ouderwets' internet.

Dan kan klopt het idd wat joep zegt, succes


Hi @Rubentje1997,

Ik zie dat de community je al uit heeft gelegd dat de monteur langs gaat komen om pairbonding aan te leggen, daarbij ga je gebruik maken van beide koperlijnen die je woning binnenkomen en haal je zodoende de dubbele lijnsnelheid 😊 De monteur zal hiervoor morgen je aansluitpunt aan gaan passen, zodat je de V10 aan kunt sluiten op 2 lijnen tegelijk!


Als je deze pairbonding aansluiting nog niet hebt zal de monteur die gaan maken. 

Â