Skip to main content

Beste ik heb een slechte WiFi nou was ik van de week op klus bij een klant van me :daar werd aan gebeld door een  KPN medewerker en boden van alles aan ook WiFi versterkers GRATIS ik vroeg op mijn beurt kan ik dat ook krijgen nee alleen voor nieuwe klanten nou mooi is dit voor bestaande klanten doen jullie nix terwijl ik wel WiFi wat slecht is van u heb  

vind dit wel jammer allemaal Misschien  wel wel opzeggen en dan weer aanmelden in gratis versterker !!!


Gr r van wijngaarden 


Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Rob van Wijngaarden ,

Probeer eens de Wifi-manager. Daar komen wel eens gratis apparatuur (versterkers) van KPN uit als oplossing als de situatie dat vereist. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm


Als u een jaar geen klant bent kunt u zich weer aanmelden. Iedereen krijgt bij aanmelding een korting of cadeau het eerste jaar. Daarna niet meer. Bij de concurrent betaal je zelfs voor wifiversterkers en huur je het eerste jaar gratis. Dus stap gerust over als u dat aantrekkelijk vindt. De tip van Noordzee is erg fijn. Ook kan je de andere versterkers soms met korting krijgen.


Hallo @Rob van Wijngaarden, welkom op het KPN forum! Balen zeg, dat je thuis een slechte wifi verbinding hebt. Logisch dat ook jij graag een oplossing hiervoor wilt. Gratis SuperWifi kan ik je niet geven, helaas. Dit betreft namelijk een zogeheten welkomstactie. Welke welkomstactie we hebben, verschilt. De ene keer krijg je als nieuwe klant korting op jouw abonnement, dan krijg je een gratis starterspakket SuperWifi, en soms kan je als nieuwe klant kiezen tussen verschillende welkomstcadeaus. Iedere klant krijgt, zoals @Jeroen Ruiter ook zegt, bij aanmelding een welkomstcadeau. Dus ook jij hebt die gehad toen je klant werd.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat je ook als trouwe klant graag een goede wifi verbinding wilt, heel begrijpelijk. Nu is het alleen zo dat wifi lastig te garanderen is, omdat wifi erg afhankelijk is van omgevingsfactoren. We hebben daarom de Wifi Manager ontwikkeld. Net als @Noordzee wil ik je het advies geven om deze eens te proberen. De Wifi Manaher is een online tool die je vanaf een laptop of mobiele telefoon kunt doorlopen in je huis om te kijken hoe je wifi is, en of die verbeterd kan worden. Mocht daaruit blijken dat SuperWifi punten nodig zijn voor een goede wifi, dan kun je deze via de Wifi Manager met korting aanschaffen. Dit is echter geen garantie, dit hangt dus af van het resultaat van de Wifi Manager. Meer informatie over wat de Wifi Manager is en doet vind je in ons Wifi Manager topic.


Hallo @Rob van Wijngaarden ,

Probeer eens de Wifi-manager. Daar komen wel eens gratis apparatuur (versterkers) van KPN uit als oplossing als de situatie dat vereist. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

@Rob van Wijngaarden 

Heb je de Wifi-manager al geprobeerd? 


Je kunt ze als bestaande klant voor 60 euro krijgen via de WiFi Manager. Een paar dagen geleden was hier op het forum nog een nieuwe klant heel kwaad over. Die had namelijk gekozen voor een welkomstgeschenk van 200 euro, de SuperWiFi's dus. En 2 dagen later kon die ze (als bestaande klant) voor 60 euro krijgen. Hij voelde zich bedrogen.

Zo zie je maar weer, het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Een bestaande klant wil hetzelfde krijgen als een nieuwe klant. En een nieuwe klant wil iets krijgen wat een bestaande klant niet krijgt. 😁


@Rob van Wijngaarden is het inmiddels gelukt?


Ik denk dat kpn hun klanten ook wil behouden maar ik denk erover om over te stappen naar ziggo want die hebben veel beter internet en WiFi en ze zijn nog goedkoper ook 


Het eerste zou kunnen.  Hangt van je locatie af. Het tweede is niet zo. Een provider heeft geen enkele invloed op wifi. Als het bij provider a slecht is dan is dat ook bij provider b zo.