Skip to main content

Beste kpn, wij zijn al vanaf 2015 klant van jullie met telefoon en televisie en internet.

Mijn ouders zijn geen klant van jullie maar kregen een jullie mooie folder.

Met daarin 6 maanden voor 35,- en 2 sonos boxen.

Hier gaan mijn nek haren overeind staan, want wij zijn al heel lang klant en krijgen nooit iets of een leuke aanbieding.

Hierdoor wil ik eigenlijk wel naar een andere provider, omdat zei mij als ik daarheen kom wel een goede aanbieding geven.

Jammer want ik ben al jaren vaste klant, ik zou ook graag  die aanbieding willen.

Want anders kan ik net zo goed naar een andere gaan.

Wat doen jullie om vaste klanten te behouden?

 

Ik kijk uit naar jullie reactie,

 

Mvg,

Lynn 

U krijgt iedere maand een mail met leuke kleine kadootjes.  Bij iedere provider krijgt een nieuwe klant een kadootje of korting.  Als u dat ook wol dan is overstappen een mogelijkheid.  Of even bellen met de klantenservice 0800-0402.  Hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan.


Ik kan me niet heugen dat we iets hebben gehad.

Klinkt misschien heel gek maar dan zou je elk jaar naar een ander kunnen gaan.

Ik ga wel overstappen dan, en even bellen naar kpn voor evt aanbieding vanuit kpn zelf.

Bedankt voor de reactie.

Mvg,

Lynn 


Kan zijn dat de mail niet komt omdat je het uit hebt staan, je kan via de MijnKPN omgeving aangeven hoe en waarmee KPN je mag benaderen.

Maar die kadootjes zijn geen Sonos speakers of dergelijke, maar kleine dingetjes, was niks voor mij in ieder geval.

Als je korting wil kan dit soms lukken als je belt en de afdeling opzeggingen wilt spreken, maar vaker lukt het niet en sta je met lege handen, zekerheid is overstappen maar bedenk je dan eerst twee keer voor je de stap zet, elke provider is op internet gebied vergelijkbaar, telefoon weinig verschil, maar TV is een dingetje, het is echt verschillend en het moet je liggen, half NL die overstapt klaagt over dat onderdeel, want bij …… werkte dat zo en veel beter, op dat …… kan je elke provider invullen, men weet wat men heeft en anders is altijd slechter denkt men, terwijl het een gewenning is.


Ik kan me niet heugen dat we iets hebben gehad.

Klinkt misschien heel gek maar dan zou je elk jaar naar een ander kunnen gaan.

Ik ga wel overstappen dan, en even bellen naar kpn voor evt aanbieding vanuit kpn zelf.

Bedankt voor de reactie.

Mvg,

Lynn 

Als de prijs het belangrijkste is dan is ieder jaar overstappen het goedkoopste.  Maar let op de verschillen.  Bijvoorbeeld geen Netflix via de decoder of verouderde appartuur.  


@Joep1965 , De zaken die jij opnoemt zijn dan nog de minst ergerlijke zaken, de router, ook al is die misschien ouder dan de nieuwe van KPN doen het wel prima, TV kastje krijg je zeker vergelijkbaar als KPN kwa leeftijd.

En daarnaast, wat heeft @Lynn Tlig-Snoei nu in huis, misschien ook wel een oude brakke op zijn laatste tenen lopende V8 of V9 en als TV kastje de afgeserveerde Motorola die je nu dus gewoon kan omruilen en ook geen Netflix via de decoder hebt maar KPN niet actief omruilt (piep methode).

Veel lastiger voor sommigen, het opnieuw aan (laten) sluiten van de nieuwe spullen, de andere bediening van de apparatuur, de afwijkende afstandbediening ander wifi netwerk en vooral de fout die veel mensen maken en waarmee ze zich of een hoop werk op de hals halen of een Abbo voor moeten laten doorlopen, de E-Mail, die gijzelt veel mensen aan een provider.


en vooral de fout die veel mensen maken en waarmee ze zich of een hoop werk op de hals halen of een Abbo voor moeten laten doorlopen, de E-Mail, die gijzelt veel mensen aan een provider.

Hier sta ik achter. Ik betaal zelf een paar euro's per maand voor mijn email (inclusief Office licenties) maar ik raad altijd aan om niet bij de provider te gaan zitten voor email. Voor spam-boxen is het leuk maar verder is het wel iets wat altijd veel gedoe oplevert om te ruilen. Gebruik de KPN-mail wel maar enkel als mailserver voor logs vanuit mijn router, verder komt er niets in.

 

Verder heb ik eigenlijk alleen nog als toevoeging dat de cadeautjes voor vaste klanten uiteindelijk door de klant zelf betaald worden omdat dat zou betekenen dat het maandtarief omhoog moet. Ik zit nu sinds 2013 bij KPN met dit mobiele nummer en nooit extraatjes gehad (buiten het jaarlijkse dubbele data in december), precies zoals ik ik wil omdat ik anders dus meer zou moeten betalen om zoiets te bekostigen. Voor de diensten thuis geldt dat eigenlijk hetzelfde.