Skip to main content

Hallo waarom krijg ik als vaste klant niet die gratis tv of wifi punten?Ik moet het doen met een heel duur abonnement en slechte wifi ontvangt.Bedankt kpn

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Waarom wèl, jij hebt bij aangaan van je abo ook een vorm van korting of cadeau gehad.

KPN doet maandelijks wat voor vaste klanten, gratis pluspakket, filmvouchers, gratis F1 kijken a.s. zondag


Nieuwe klanten krijgen een welkomstcadeau. Ze kunnen kiezen uit korting OF de wifipunten.  U heeft ook ooit een welkomstcadeau gehad. Kpn doet dat al jaren. Goed wifi is ook bij u mogelijk en kpn heeft daarvoor de Wifimanager ontwikkeld.  Probeer die door op de groene tekst te klikken. Wellicht kunt u dan heel voordelig super wifi's kopen.


Nou ik heb geen korting gekregen toen Telfort overging naar KPN.Gratis F1 kijken komt van Ziggo 


Nee dat klopt. Die heeft u toen bij Telfort gekregen. Die had ook altijd kortingen voor nieuwe klanten. 


Wat een onzin Telfort had helemaal niks vandoen met KPN toen ik daar een abonnement afsloot.Dat staat er helemaal los van .Ik heb geen keuze gehad mijn abonnement ging over naar KPN.En veel duurder,en sindsdien heel slecht wifi ontvangt.


Dat is onzin. Kpn heeft u toendertijd een mail gestuurd dat er niets aan uw abonnement veranderd zolang u ook niets veranderd. Daarnaast is er geen één provider die wifi kan beïnvloeden.  Het komt uit het modem en gaat dan de lucht in. Alleen omgevingsfactoren kunnen het WiFi signaal beïnvloeden.  Natuurlijk helpen we u graag om het goed te krijgen door het hele huis.


Nou ik heb geen korting gekregen toen Telfort overging naar KPN.Gratis F1 kijken komt van Ziggo 

Hallo @Hanspeels bij de overgang van TFT naar KPN werd je als bestaande klant beschouwd.

Waar KPN de F1 van inkoopt , al of niet betaald, is niet interessant, het feit is dat KPN het komend weekend gratis aanbiedt aan de klanten.

 


Vroeger kon je gratis experia wifi krijgen.Heel erg jammer dat dat nu niet meer kan….


Vroeger kon je gratis experia wifi krijgen.Heel erg jammer dat dat nu niet meer kan….

 Nu alleen gratis WiFi zonder Experia:sunglasses:


 Nu alleen gratis WiFi zonder Experia:sunglasses:

Niet gratis hoor:rofl: