Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik een 2e modem?

• May 14, 2021
  • 8 reacties
  • 296 keer bekeken

GerryC
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Waarom krijg ik zonder bestelling toch een 2e verouderde modem opgestuurd.

ik heb al een V10A en nu krijg ik een V10.

Beste antwoord door GerryC

Ik ben gebeld door KPN, die aangaven kosteloos een KPN monteur te sturen om het geleverde modem aan te sluiten. Top service?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 14, 2021

Misschien een foutje? U heeft niet ergens om gebeld ofzo?

GerryC
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2021

Nee, niet gebeld.

Alleen mijn abonnement Digitenne opgezegd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2021

De V10 is zeker niet “verouderd”. Ik zou geen andere willen! De software in de V10 is recentelijk nog bijgewerkt/vernieuwd!

De modems die KPN momenteel uitgeeft zijn:

V10 (dit is de enige die pairbonding ondersteunt)
V10A (deze heeft maar 3 ethernetpoorten en maar 1 phone poort, dus dan wel recenter maar zeker niet beter/praktischer)
Box 12 (met wifi6 ondersteuning; maar wifi6 heeft een kleiner zendbereik dan wifi4/5)

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hai @GerryC! Leuk dat jij je vraag hier op ons forum stelt! 

Ik kan mij voorstellen dat je hier raar tegenaan kijkt, als je alleen het Digitenne abonnement opgezegd hebt… Als ik een gok mag wagen, dan gok ik dat er een gratis verbetering van jouw internetverbinding gekoppeld zit aan de wijziging die je hebt doorgegeven. Gezien het type modem die je opgestuurd hebt gekregen, een V10, zal je huidige internetlijn omgezet worden naar pairbonding (twee koperen 'aderparen' worden door een KPN monteur gebundeld en zo kun je een verdubbeling van de breedband snelheid krijgen).

De V10 is zeker niet “verouderd”. Ik zou geen andere willen! De software in de V10 is recentelijk nog bijgewerkt/vernieuwd!

De modems die KPN momenteel uitgeeft zijn:

V10 (dit is de enige die pairbonding ondersteunt)

Check even jouw orderbevestiging(en) en anders kijk ik het graag voor je, dan kan ik het met zekerheid zeggen! :wink:
Vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken!

GerryC
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 18, 2021

Ik ben gebeld door KPN, die aangaven kosteloos een KPN monteur te sturen om het geleverde modem aan te sluiten. Top service?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Is dat een vraag of een uitroepteken, @GerryC? :wink: Fijn dat je gebeld bent! Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag!

GerryC
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2021

Hallo.

Typefoutje, moet natuurlijk uitroepteken zijn…. Dikke vingers op de phone…😂

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ahahahahaaha (herkenbaar)! Dan is het goed! Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!