Skip to main content

Sinds enkele maanden heb ik mijn Digitenne TV aansluiting laten veranderen in Interactive TV aansluiting en sinds enkele maanden bel ik KPN op met de vraag waarom, terwijl ik sinds enkele maanden het zelfde antwoord krijg “Het is nu veranderd en het teveel betaalde bedrag wordt verrekend”

Helaas er is niets veranderd, o ja er is nog iets veranderd er wordt mij de vraag gesteld, waarom hebt u de laatste keer een monteur laten komen? want hier staat dat de monteur uw vaste telefoon aansluiting heeft verwijderd. Mijn antwoord was, hij moest de Interactive TV aansluiten.

Helaas zie je het, overal dat de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet.

Heeft iemand een Idee wat ik kan doen?

Hoi @Dolm, welkom.

Het zou dus geregeld moeten worden, maar dat is niet het geval. Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Hallo Bart, daar is sinsdien nog het een en ander gebeurd, je kan dacht ik als Moderator mee kijken wat je collegas hebben geschreven.  Daar is naar mij opgestuurd een Digitenne kastje zodat ik niet zonder TV de kerstdagen doorkom.

Daar waren enkele van je collegas die mij terug zouden bellen wat helaas niet gebeurd is. Je begrijpt dat ik met veel ongeduld wacht wat er nu gaat gebeuren, vanaf Augustus tot opheden heb ik te veel betaald vanwege de Digitene aansluiting terwijl ik toen al een aansluiting had van interactive TV.

Mijn Vraag is dus; wanneer werkt bij mij de Interactive TV, en wat gaat er gebeuren met het teveel betaalde.

Groetjes,…………...Dolm


Ik heb even gekeken, maar durf het zo even niet te zeggen. Ik kan alleen zeggen dat het nu niet helemaal goed gaat. Ik heb hiervoor navraag gedaan hoe het precies zit, want ergens lijkt het alsof de order is geannuleerd, maar ik zie hem ook nog open staan. Ik durf nu dus geen duidelijkheid te geven. Ik ben echter wel bang dat het door de feestdagen iets langer op zich laat wachten. Maar ik zal van mij laten horen zodra ik reactie heb. 


Hallo Bart,

Bedankt voor je antwoord. Mijn vraag is dan betreffende anulatie order; wie heeft die order geanuleerd ?

Ik zeker niet want het werkte perfekt, daar kwam zelfs een monteur om het te installeren. Totdat ik Telfonische kenbaar maakte dat ik vanaf Augustus incl. deze maand December een Digitene rekening kreeg en toen begon de ellende. Als dat na de Kerst in orde komt ben ik allang tevreden.

Hou me op de hoogte als je iets te weten kom, Prettige Kerst voor jou en de jouwen.

Groetjes,…………….Dolm


Dat is nu ook even mijn vraag. Ik probeer daar antwoord op te krijgen. 

Voor jou ook hele fijne dagen gewenst!


Ik wacht af. Laat me aub iets weten als je iets hoord.

 


Ik heb zojuist reactie ontvangen. Op 16-12 heeft een collega de order geannuleerd, waarom is mijn niet precies duidelijk. Maar deze annulering is blijven hangen in het systeem. Deze is nu opgelost. Er zal dus nog contact met je opgenomen worden over hoe verder. Of als je zelf al een nieuwe order wilt plaatsen, dan kan dat ook. Dat kan via KPN.com, maar je mag uiteraard ook bellen met 0800-0402. 


Ik zie de tekst niet die ik jou terug schreef.

Omdat ik klikte op “best antwoord” ?


Vermoedelijk is daardoor de tekst niet geplaatst inderdaad. Ik zie het ook niet. Wat wilde je zeggen?


Bedant voor het uitzoeken Bart, het heeft het een en ander teweeggebracht zoals op de de 31 wordt ITV geaktiveerd ik kreeg via email de code en Kantnummer.

Aleen begrijp ik niet dat ze de twee ITV ontvangers terug willen en twee andere willen sturen het is niet logisch maar goed, als het maar werkt.

Daar werd tot op heden ook geen woord gerept over teruggave van het teveel betaalde bedrag vanaf de ITV aansluiting en 5 maanden rekeningen ontvangen over Digitenne.

Nogmaals bedankt voor je inzet, ik wens jou en de jouwen een prettig uiteinde en een gezond 2021


Dat is fijn. Blij dat het morgen aangesloten gaat worden. En ja als de ontvangers even uit het abonnement gaan, dan worden ze omgewisseld. Je kan ook de oude blijven gebruiken, maar ik zou wel voor de nieuwe gaan. Verder zie ik nog melding staan dat je Feedback hebt ingediend, dit over de rekeningen. Hier wordt nog je over gebeld. Ik hoor graag als dat gebeurt is. Jij ook een heel goed nieuw jaar gewenst.!


Hallo Bart, Ik leg je nog uit hoe het afloopt


Ik ben heel benieuwd!


Halo Bart, Ja ze hebben woord gehouden op de 31 Dec. kon ik het installeren met Code en klantennummer en het werkt als vanouds. Het terugsturen van de TV ontvangers ITV en vooral de Digitenne daar wil ik een weekje mee wachten  voor het geval dat.

Maar we zijn er nogniet, de vraag is wat gaat er gebeuren met met de teveel betaalde rekeningen van Digitenne terwijl ik ITV had tot nu toe hoor ik niets van KPN


Fijn dat het inmiddels werkt. Daar ben ik blij mee. En het lijkt mij goed om de reserve apparatuur nog even te behouden, maar ik verwacht geen problemen meer. Mocht je dinsdag aan het eind van de dag nog niets gehoord hebben, laat het dan weten, dan kijk ik er naar. 


Hallo Bart, nog even voor de goede orde. ITV werkt goed, en het teveel betaalde

is gecompenseerd. Nogmaals bedankt voor je hulp.


Helemaal top! Graag gedaan.