Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik een nieuw pakket opgestuurd bij het verhogen van mijn internetsnelheid?

• January 9, 2023
  • 11 reacties
  • 185 keer bekeken

Goede avond, ik heb afgelopen zondag internet snelheid aangevraagd van 100mb naar 200mb, zie tot mijn verbazing dat er nu een heel nieuw pakket onderweg is, hoe kan dit? Ik heb al Hussel!

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Bima! Als ik het goed gelezen heb zit er een tv-ontvanger in het pakket. Klopt dat?

Als je overigens verder al gebruikmaakt van VIP5202 ontvangers hoef je daar verder niks mee te doen. Maak in dat geval gewoon gebruik van het retourlabel. Dan hoef je de tv-ontvangers niet aan te melden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2023

Hallo @Bima ,

Het is goed mogelijk dat jouw modem wordt vervangen door het nieuwste type, de Box12. 

Momenteel worden bij veel klanten oude modems vervangen door de modernere types. 

• January 9, 2023

of ga je van een enkele lijn naar een bonded lijn?

• Auteur
  • January 9, 2023

enkele lijn

• Auteur
  • January 11, 2023

Waarom krijg ik bij het verhogen van mijn internetsnelheid van 100mb naar 200mb,een pakket met 2 arris vip2952 v2, terwijl ik in bezit ben van 2 arris vip5202 4k?

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 11, 2023

Dat is duidelijk een fout. Misschien kan een moderator u hier bij helpen. of was het de bedoeling voor een andere Experia box. 🫢

• Auteur
  • January 12, 2023

Hallo @Bima ,

Het is goed mogelijk dat jouw modem wordt vervangen door het nieuwste type, de Box12. 

Momenteel worden bij veel klanten oude modems vervangen door de modernere types. 

Ik heb al de nieuwste Box-12, dank voor je antwoord!

• Auteur
  • January 12, 2023

Waarom krijg ik bij het verhogen van mijn internetsnelheid van 100mb naar 200mb,een pakket met 2 arris vip2952 v2, terwijl ik in bezit ben van 2 arris vip5202 4k?

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

• Auteur
  • January 12, 2023

Is er bij KPN iemand dit wil oppakken??

• January 12, 2023

Gewoon terugsturen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 15, 2023

Ok @Bima ,

Wat zat er dan in het installatiepakket? 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2023

Hi @Bima! Als ik het goed gelezen heb zit er een tv-ontvanger in het pakket. Klopt dat?

Als je overigens verder al gebruikmaakt van VIP5202 ontvangers hoef je daar verder niks mee te doen. Maak in dat geval gewoon gebruik van het retourlabel. Dan hoef je de tv-ontvangers niet aan te melden.Â