Skip to main content

Goede avond, ik heb afgelopen zondag internet snelheid aangevraagd van 100mb naar 200mb, zie tot mijn verbazing dat er nu een heel nieuw pakket onderweg is, hoe kan dit? Ik heb al Hussel!

Hallo @Bima ,

Het is goed mogelijk dat jouw modem wordt vervangen door het nieuwste type, de Box12. 
 
Momenteel worden bij veel klanten oude modems vervangen door de modernere types. 


of ga je van een enkele lijn naar een bonded lijn?


enkele lijn


Waarom krijg ik bij het verhogen van mijn internetsnelheid van 100mb naar 200mb,een pakket met 2 arris vip2952 v2, terwijl ik in bezit ben van 2 arris vip5202 4k?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Dat is duidelijk een fout. Misschien kan een moderator u hier bij helpen. of was het de bedoeling voor een andere Experia box. 🫢


Hallo @Bima ,

Het is goed mogelijk dat jouw modem wordt vervangen door het nieuwste type, de Box12. 
 
Momenteel worden bij veel klanten oude modems vervangen door de modernere types. 

Ik heb al de nieuwste Box-12, dank voor je antwoord!


Waarom krijg ik bij het verhogen van mijn internetsnelheid van 100mb naar 200mb,een pakket met 2 arris vip2952 v2, terwijl ik in bezit ben van 2 arris vip5202 4k?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Waarom krijg ik bij het verhogen van mijn internetsnelheid van 100mb naar 200mb,een pakket met 2 arris vip2952 v2, terwijl ik in bezit ben van 2 arris vip5202 4k?

 

Is er bij KPN iemand dit wil oppakken??


Gewoon terugsturen. 


Ok @Bima ,

Wat zat er dan in het installatiepakket? 


Hi @Bima! Als ik het goed gelezen heb zit er een tv-ontvanger in het pakket. Klopt dat?

Als je overigens verder al gebruikmaakt van VIP5202 ontvangers hoef je daar verder niks mee te doen. Maak in dat geval gewoon gebruik van het retourlabel. Dan hoef je de tv-ontvangers niet aan te melden.Â