In Mei van dit jaar word er glasvezel in de straat aangelegd van Odido en KPN, ( ben altijd een trouwe Ziggoklant geweest zonder enige problemen, ook bij praktische hulp) dus na een vergelijk van 2 aanbieders kies ik uiteindelijk voor KPN, ik krijg te horen dat de echte aansluiting nog even op zich laat wachten het zou rond sept/okt '24 worden. Uiteindelijk word er een telefonische afspraak gemaakt voor 15 Okt '24 , echter dinsdag 14 okt krijg ik een telefoontje dat de afspraak niet doorgaat wegens ziekte, o.k. ik begreep het en plande gelijk een nieuwe afspraak voor een week later, want er is geen reserveploeg voorhanden, prima! ware het niet dat ik op 15 okt’24 een autootje de straat in zie komen die glasvezelaansluitingen naar binnen gaat brengen , BEHALVE die van mij, na navraag krijg ik als antwoord , ja mijnheer u zit dan ingedeeld bij een andere ploeg!! Ik ben met stomheid geslagen, was ik maar bij Ziggo gebleven, voor mij altijd probleemloos geweest!! KPN , organiseer eens beter , jullie maken er een zooitje van!!
Beginners problemen,
U zal geduld moeten kweken.
Gewoon bij Ziggo blijven. En geduldig afwachten totdat eindelijk de kabel bij jou ook naar binnen gebracht word. Niet zenuwachtig op gaan zitten wachten. Want je word helemaal gek.
Hier in de straat zijn ook adressen die al een paar maanden een werkende verbinding over glasvezel hebben. En bij andere adressen is nog niets gebeurd. Helemaal niets. Nog niet eens een sprietje bij de deur.
Gewoon bij Ziggo blijven. En geduldig afwachten totdat eindelijk de kabel bij jou ook naar binnen gebracht word. Niet zenuwachtig op gaan zitten wachten. Want je word helemaal gek.
Hier in de straat zijn ook adressen die al een paar maanden een werkende verbinding over glasvezel hebben. En bij andere adressen is nog niets gebeurd. Helemaal niets. Nog niet eens een sprietje bij de deur.
Volgens mij heeft ie opgezegd bij Ziggo.
Ja, ik zit al sinds Dec. '23 bij KPN, heb de stap op het verkeerde moment gemaakt , had gewoon nog een jaartje moeten wachten , maar o.k.
Ik hoorde zojuist dat als de glasvezel naar binnen is gebracht dat er weer een andere monteur de boel gaat aansluiten en dat kan ook weer een maand duren!! , wat een organisatie!!
Als het allemaal werkt ga ik nog afwachten, en als dat net zo k….n is als de aansluitavonturen dan is de keus snel gemaakt!
Ah, dus je hebt nu koper van KPN. Begrijp ik dat goed,
Het feit dat er een aansluiting binnen is gemaakt is op zich goed nieuws. Nu hopen dat de rest van de infrastructuur er ook klaar voor is. Dan kan het snel gaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.