Skip to main content

Hallo ik ben al jaren klant krijg telkens korting van 6maanden maar km niet in aanmerking plaats de korting een welkoms kado zo hou je dus niet je bestaande klanten

Een welkoms kado om een bestaande klant welkom te heten klinkt niet echt logisch of wel?

Je bespaart zo te lezen al heel wat geld door ieder jaar maar weer korting te krijgen. Dat is niet niks.

Maar je kan niet verwachten dat je zo maar even een gratis tv krijgt of xbox. Dat is om nieuwe klanten binnen te halen.


Die welkoms kado en nieuwe klant krijgt ook bij ieder verlenging 6maanden korting volgens mij snap je het niet  dus als ik alles opzeg eerst en me een maand later aanmeld ben ik een nieuwe klant dus snap niet dat moeilijke gedoe


Als je na 1 maand terug komt ben je geen nieuwe klant. Als je na 6 maanden terug komt, ben je wel nieuwe klant.


Hallo @Koos Buyn , de enigste die hier moeilijk doet ben je zelf. Je wordt al goed gematst lees ik, bij iedere zogenaamde ‘verlenging’ sleep je er weer 6 maanden korting uit. Nou geloof me, die tijd is nu echt wel voorbij van het korting geven. En trouwens, KPN doet maandelijks al veel voor bestaande klanten, 5.000Mb data in december, gratis films, gratis pluspakket enz. enz.

 


Als je je eigen verveeld reageer dan niet man


Hoi @Koos Buyn 

Als je je eigen verveeld reageer dan niet man

Openbaar forum.
Als je niet wil dat er reacties komen.
Op deze site niets melden.
Is dan de enige optie.
Geluk er mee. :joy:  

 


Als je je eigen verveeld reageer dan niet man

 

Koos, je bent ontzettend onredelijk. Je verwacht gratis dure kado's waar je gewoon geen recht op hebt, punt. Je betaald gewoon voor wat je afneemt, en het lukt je zelfs ieder jaar korting te krijgen. Daar moet je blij mee zijn. Als dat niet genoeg voor je is, moet je lekker om je heen gaan kijken wat andere providers aan gratis spullen weggeven. Als dan de kwaliteit van internet, tv en service dan net zo goed is als bij KPN, dan kun je eindelijk tevreden zijn.


Welkom op het forum @Koos Buyn. Je vraag is zo te zien al beantwoord door de anderen, daar kan ik weinig aan toevoegen. Voor onze vaste klanten zijn er andere dingen zoals Jan al noemt: de Husselvoordelen als je meerdere abonnementen hebt bijvoorbeeld, en elke maand hebben we een cadeautje: Kadootje van KPN: december.

Ook wil ik nog even inhaken op je laatste bericht, dit is zoals genetic en Dennis al noemen een openbaar forum. Iedereen is vrij om te reageren als zij dit willen. Je hoeft het niet met mensen eens te zijn, maar laat iedereen wel in hun waarde.