Skip to main content

Vraagje,waaron krijg in na tientallen jaren als,zo kort maar 5 maanden korting,hoe kan ik meer kortingen krijgen alvast bedankt fyne avond

Hallo @Nordes als bestaande klant krijg je geen extra korting,die je als nieuwe klant ooit een gehad hebt.

Je zou wel je totale pakket eens tegen het licht kunnen houden:

Internet, kan het wat langzamer, dus goedkoper?

TV, heb ik al die extra tv-pakketten wel nodig, kan het niet wat minder, dus goedkoper?

Vaste telefoon, heb ik die nog wel nodig of heb ik dat extra pakket van onbeperkt bellen wel,nodig, geen extra’s, dus goedkoper?

Mobiele telefoon, heb ik wel zoveel internetdata nodig maandelijks, terugschroeven van het aantal gb’s, dus goedkoper?

Alles bij elkaar kun je dus na het doorlichten van jet pakket(ten) toch nog goedkoper uit zijn zonder aan kwaliteit en comfort te hoeven inboeten.

Als je KPN belt zou je voor je thuispakket misschien tijdelijk wat korting kunnen krijgen, maar het nadeel kan zijn dat je dan wel weer minimaal 1 jaar lang aan een vast contract zit en als er in dat jaar ergens een supermooie aanbieding komt, je er geen gebruik van kunt malen omdat je dat jaar bij KPN uit moet zitten.

Â