Skip to main content

Goedenavond,

Vandaag een internet verlengd. Krijg hierbij 2 nieuwe tv boxen. Deze moet ik retour sturen omdat dit niet zou werken. Beetje apart.

Waarom krijgen we ook niet meteen een nieuw modem zodat de nieuwe tv boxen wel werken?

Mvrgr,

Marcel

Hoi @Mardoes ,

Je huidige ontvangers zullen bekabeld aangesloten zijn, je kunt dan gewoon de TV+ box ook gewoon bekabeld aansluiten.Het modem type maakt daarbij niet uit.


Beste @Mardoes, welkom! Je hebt je internetdiensten verlengd en nu heb je een brief gekregen dat je tv-ontvangers weer terug moeten? Moet je dan niet de oude ontvangers retourneren? In principe kan je inderdaad gewoon de TV+ Box aansluiten op de plek waar je de oude ontvangers had staan en dan de oude terugsturen. 


Goedemiddag,

Aan de telefoon werd mij gevraagd de nieuwe weer retour te sturen omdat deze niet goed werkte in onze situatie.

 

Mvrgr,

Marcel


Er zijn een aantal TV+ Boxen geweest waar een probleem mee was, het is mogelijk dat jij deze hebt ontvangen. In dat geval worden ze omgeruild voor andere. Wellicht dat dit bij jou ook het geval is geweest? Mocht je willen dat we even met je meekijken, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat even weten dat je dat gedaan hebt. 


Nee het gaat over nieuwe apparatuur. Ik heb mijn profiel geupdate 


Dank je, @Mardoes! Ik heb gekeken en ik zie dat jij overgaat naar onze nieuwe abonnementsvorm. Die is inclusief TV+. Hiervoor heb je deze nieuwe ontvangers thuisgestuurd gekregen. Ik zie hier verder niet staan wat er tijdens telefonisch contact besproken is, maar als daar gezegd is dat je juist de nieuwe moet terugsturen, dan is dit onjuist. De nieuwe ontvangers horen bij je nieuwe abonnement. En het zijn juist de oude die terug moeten. 

Zoals Marcia al aangaf, je kunt de nieuwe op dezelfde manier en plek aansluiten als de oude. Dus er zou in dat opzicht weinig tot niets moeten veranderen.


Bedankt voor de reacties ik ga ermee aan de slag vrijdag


Alles inderdaad bedraad aangesloten. Alles werkt naar behoren.