Skip to main content

Waarom een afspraak maken via Chat met medewerker van KPN en dan alsnog een link sturen om een afspraak te maken.

de afspraak was reeds gemaakt via chat via ene Morice, rond 13:30u. en ik zou binnen een 30 minuten de bevestiging via de mail krijgen maar wat schets mij verbazing ik krijg, om 16:59 u. een mail van kpn met daar in een link om een afspraak te maken ???????

de vraag was waarom mijn glasvezelverbinding na de aanleg binnen van vanmorgen om 11:00u. om 13:30u. nog niet actief was ondanks dat dat wel was toegezegd door kpn via mail en de aanleg monteur. Omdat ik alles bij kpn heb kon dat vrij snel na installatie gerealiseerd worden. Nu pas op 16-11-2021 tussen 10:00u. en 12:00u.

Omdat ik alles bij kpn heb kon dat vrij snel na installatie gerealiseerd worden. 

Dat heeft er volgens mij geen bal mee te maken.

U bent bestaande klant en heeft nu gewoon verbinding via koper?


dat argument is niet van mij maar van medewerker van kpn


dat argument is niet van mij maar van medewerker van kpn

Dat begrijp ik wel. Maar dat zijn ook maar mensen van vlees en bloed die niet altijd de waarheid vertellen 😉


dit is een raar argumentik heb 40 jaar bij kpn gewerkt dus weet heus wel van de hoed en de rand maar wat jij nnu uitkraamt slaat nergens op. er is een slogan binnen kpn die luid: AFSPRAAK IS AFSPRAAK.

en als ik met een kpn medewerker een afspraak maak verwacht ik dat kpn zich daar aan houd.


En hoelang ben je al weg bij KPN, de slogan moet er een E bij krijgen, ipv Luid Luide.😱😱

Gaat sinds een tijdje meer fout met afspraken en aansluiten, eigenlijk KPN onwaardig, ik was ook bijna geen klant geworden een jaar geleden.😳😳


ik ben nu 10 jaar met  vut prepensioen en pensioen maar dat neemt niet weg dat ik nog veel contact heb met medewerkers binnen kpn. Maar ik ben al klant sinds 1977 en toch wel tot tevredenheid maar soms wordt je weleens teleur gesteld in je vertrouwen in kpn.


Vroeger was het een staatsbedrijf (PTT) (Putje graven - Tentje zetten - Tukkie doen) met een ambtelijke bureaucratische cultuur. Sinds een aantal jaren is het een commercieel bedrijf (KPN), maar de ambtelijke bureaucratische cultuur is helaas nog niet helemaal verdwenen.

En het tentje bestaat ook nog, in mijn wijk kortgeleden glasvezel aangelegd en nieuwe wijkkasten geplaatst, als liefhebber van glasvezel zat ik die lui op de lip bij de wijkkasten om van alles te weten te komen, soms stond er ook een modernere versie van die tent, maar kregen door mijn bemoeienis geen kans om een tukkie te doen.:rofl::joy::laughing::wink:


Hoi @JvdG, ik begrijp dat je baalt. Als er een afspraak is gemaakt moet deze gewoon doorgaan. Blijkbaar is deze niet goed gegaan. Of is deze uitgevallen door wat voor reden dan ook dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Excuses daarvoor. Ik wil je toch vragen om een afspraak te maken. Hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 


Ik heb nu via de toegezonden link een nieuwe afspraak gemaakt voor 16-11-2021 tussen 10:00u.-12:00u. Dus afwachten of ze komen


Dat moet goedkomen. Hoor graag van je als de afspraak is geweest.


Wat nu het vreemde is dat mijn buurman, ook bij KPN en met de zelfde afspraak als ik , nu wel al via het glas werkt. Dus het kan wel in een gerealiseerd worden zonder dat er een monetair extra komt om over te zetten. RaRa hoe kan dit???????


Dat kan van alles zijn. De buurman kan op een andere verdeler zitten. Of voor jou moet er nog iets in de centrale gedaan worden of wat dan ook. Kan ik zo niet beoordelen, maar het kan dus meerdere oorzaken hebben. 

Ik ga er in ieder geval van uit dat de monteur het de 16e in orde maakt.Â