Skip to main content

In nieuwe woning gekozen voor KPN internet plus TV. Zowel de KPN modem als de KPN superwifi-punten laten installeren door een KPN monteur.

Helaas al vanaf het begin last van (kort) wegvallend internet. Bij gewoon internetgebruik is dat vervelend maar wegvallen tijdens cruciale momenten in belangrijke conference calls maakt thuiswerken eigenlijk onmogelijk. Ook bij muziek streamen, online sporten (Zwift) of TV programma's (terug)kijken is het uiterst irritant.

Na al ontelbare keren de wifi manager doorlopen te hebben, de modem gereset te hebben en ook de superwifi-punten gereset te hebben komt KPN met het voorstel om (weer) een monteur langs te sturen. Dit leek een goede oplossing tot ze aangaven dat ik hier wel zelf voor moest betalen. Het lag namelijk niet aan het door KPN geleverde internet maar aan mijn thuis installatie.

Ik heb KPN internet met een KPN modem en KPN superwifi-punten aangesloten door een KPN monteur. Ongelofelijk en onbegrijpelijk dat vervolgens de schuld bij mij wordt gelegd en ik zou moeten betalen om het internet in orde te krijgen.

Aangegeven dat als is dit daadwerkelijk de door KPN geboden oplossing is (voor hun niet werkende dienst) ik beter elders een nieuw abonnement kan afsluiten. De dame aan de telefoon ging nogmaals overleggen maar helaas was dit alles wat KPN voor mij kan betekenen. Nogmaals, onbegrijpelijk. Tijd om elders te kijken voor internet.

Goedemorgen @Arnoud123 en welkom hier op ons forum!

Mooi om te lezen dat je voor in je nieuwe woning KPN hebt gekozen maar ontzettend balen natuurlijk dat je zoveel problemen ervaart met het wifi signaal 😞 Hoe vaak valt het wifi signaal weg? En valt het dan weg op elk apparaat dat ermee is verbonden? Het lastige is dat wij op afstand de verbinding alleen door kunnen meten tot aan het modem (Experia Box). Als dit gedeelte in orde is, kunnen we geen gratis monteur aansturen. Wij kunnen op afstand niet zien hoe een wifi signaal bij iemand thuis functioneert en daar is juist de wifi manager voor ontwikkeld. Nu geef je aan dat je die al vaker bent doorgelopen dus ik je niet vragen om dat nogmaals te doen. Wel ben ik benieuwd naar de bevindingen van de wifi manager, wat gaf deze aan nadat je deze had doorlopen? Wat ik je verder nog kan adviseren is om het topic over de super wifi punten eens door te nemen. Hier vind je (o.a.) veel tips & trucs die wellicht van pas komen in jouw situatie! 

 


Hi JanZ,

 

Dank voor je reactie. Je schrijft dat jullie niet op afstand kunnen beoordelen hoe het wifi signaal bij iemand thuis functioneert. Dat begrijp ik. Echter is alles bij mij thuis door een KPN monteur geïnstalleerd. Deze monteur is dus bij mij binnen geweest en zou dan ook in staat moeten zijn geweest om dat wel te beoordelen. Waarbij ik er volgens mij ook vanuit mag gaan dat als de monteur weg is alles naar behoren functioneert. Dit is niet het geval. Ik vind het dan ook heel vreemd dat KPN maar naar mij blijft wijzen en dat ik het zelf moet oplossen.

 

Dit zelf oplossen heb ik inderdaad alle vele malen geprobeerd. De wifi manager doorlopen gaat iedere keer prima. Mijn verbinding is inderdaad goed. De wifi manager lijkt echter niets op te merken over het wegvallen van het internet. Dit gebeurt ook niet heel vaak. Wel een paar keer per dag. Zowel op laptop, iPad als iPhone. In een videocall is dit heel vervelend. Bij RTL terug kijken ook. Valt halverwege de verbinding weg dan kan je de eerste helft overnieuw kijken want je mag niet doorspoelen. 

 

Samenvattend ben ik inmiddels helemaal klaar met het wegvallende internet, wifi managers doorlopen, wifi punten herinstalleren en bellen met KPN. Ik heb alles geprobeerd en om onbegrijpelijke redenen kan KPN geen gratis monteur sturen. Ik vind dit echt heel vreemd. Helemaal als ik zie dat als ik nu overstap naar Ziggo ik wél een monteur gratis langs krijg en ook nog eens 9 maanden 50% korting. 

 

Nogmaals dank voor je reactie Jan


Zijn de WiFi punten bekabeld aangesloten op de KPN Box? 


Hi JanZ,

 

Dank voor je reactie. Je schrijft dat jullie niet op afstand kunnen beoordelen hoe het wifi signaal bij iemand thuis functioneert. Dat begrijp ik. Echter is alles bij mij thuis door een KPN monteur geïnstalleerd. Deze monteur is dus bij mij binnen geweest en zou dan ook in staat moeten zijn geweest om dat wel te beoordelen. Waarbij ik er volgens mij ook vanuit mag gaan dat als de monteur weg is alles naar behoren functioneert. Dit is niet het geval. Ik vind het dan ook heel vreemd dat KPN maar naar mij blijft wijzen en dat ik het zelf moet oplossen.

 

Dit zelf oplossen heb ik inderdaad alle vele malen geprobeerd. De wifi manager doorlopen gaat iedere keer prima. Mijn verbinding is inderdaad goed. De wifi manager lijkt echter niets op te merken over het wegvallen van het internet. Dit gebeurt ook niet heel vaak. Wel een paar keer per dag. Zowel op laptop, iPad als iPhone. In een videocall is dit heel vervelend. Bij RTL terug kijken ook. Valt halverwege de verbinding weg dan kan je de eerste helft overnieuw kijken want je mag niet doorspoelen. 

 

Samenvattend ben ik inmiddels helemaal klaar met het wegvallende internet, wifi managers doorlopen, wifi punten herinstalleren en bellen met KPN. Ik heb alles geprobeerd en om onbegrijpelijke redenen kan KPN geen gratis monteur sturen. Ik vind dit echt heel vreemd. Helemaal als ik zie dat als ik nu overstap naar Ziggo ik wél een monteur gratis langs krijg en ook nog eens 9 maanden 50% korting. 

 

Nogmaals dank voor je reactie Jan

Ik wil alleen even reageren op je laatste opmerking van Ziggo. Ja, een gratis monteur voor een nieuwe klant Maar wel voor de installatie. Net zoals je bij KPN hebt gehad.

Als je straks bij Ziggo na een tijdje een soortgelijk probleem zou hebben en ook zij zien vanuit hun kant geen probleem, dan sturen ook zij een betaalde monteur. Dat is niet anders dan bij KPN.

 

@JanZ_ Dit forum kent meerdere soortgelijke klachten van klanten. Moeilijk te traceren problemen met wegvallende verbindingen, enkele malen per dag. En dat lijkt wel allemaal te gebeuren bij XGS-PON aansluitingen. Dus ik betwijfel ook of dit aan het thuisnetwerk van de klant ligt.


Hi JanZ,

 

Dank voor je reactie. Je schrijft dat jullie niet op afstand kunnen beoordelen hoe het wifi signaal bij iemand thuis functioneert. Dat begrijp ik. Echter is alles bij mij thuis door een KPN monteur geïnstalleerd. Deze monteur is dus bij mij binnen geweest en zou dan ook in staat moeten zijn geweest om dat wel te beoordelen. Waarbij ik er volgens mij ook vanuit mag gaan dat als de monteur weg is alles naar behoren functioneert. Dit is niet het geval. Ik vind het dan ook heel vreemd dat KPN maar naar mij blijft wijzen en dat ik het zelf moet oplossen.

 

Dit zelf oplossen heb ik inderdaad alle vele malen geprobeerd. De wifi manager doorlopen gaat iedere keer prima. Mijn verbinding is inderdaad goed. De wifi manager lijkt echter niets op te merken over het wegvallen van het internet. Dit gebeurt ook niet heel vaak. Wel een paar keer per dag. Zowel op laptop, iPad als iPhone. In een videocall is dit heel vervelend. Bij RTL terug kijken ook. Valt halverwege de verbinding weg dan kan je de eerste helft overnieuw kijken want je mag niet doorspoelen. 

 

Samenvattend ben ik inmiddels helemaal klaar met het wegvallende internet, wifi managers doorlopen, wifi punten herinstalleren en bellen met KPN. Ik heb alles geprobeerd en om onbegrijpelijke redenen kan KPN geen gratis monteur sturen. Ik vind dit echt heel vreemd. Helemaal als ik zie dat als ik nu overstap naar Ziggo ik wél een monteur gratis langs krijg en ook nog eens 9 maanden 50% korting. 

 

Nogmaals dank voor je reactie Jan

Ik wil alleen even reageren op je laatste opmerking van Ziggo. Ja, een gratis monteur voor een nieuwe klant Maar wel voor de installatie. Net zoals je bij KPN hebt gehad.

Als je straks bij Ziggo na een tijdje een soortgelijk probleem zou hebben en ook zij zien vanuit hun kant geen probleem, dan sturen ook zij een betaalde monteur. Dat is niet anders dan bij KPN.

 

@JanZ_ Dit forum kent meerdere soortgelijke klachten van klanten. Moeilijk te traceren problemen met wegvallende verbindingen, enkele malen per dag. En dat lijkt wel allemaal te gebeuren bij XGS-PON aansluitingen. Dus ik betwijfel ook of dit aan het thuisnetwerk van de klant ligt.

Eens hoor @Ward_ , dit blijven ook lastige kwesties. 

 

@Arnoud123, zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook vanaf deze kant meekijken en vanuit daar kijken wat de volgende stap wordt.


Zijn de WiFi punten bekabeld aangesloten op de KPN Box? 

 

Hi Nick83, de wifi punten staan stand-alone door het huis en zijn alleen tijdelijk aangesloten geweest bij installeren van de wifi punten.


Ga voor kwaliteit @Arnoud123 en trek kabels naar iedere verdieping. Veel werk maar probleemloos internet!!


Zijn de WiFi punten bekabeld aangesloten op de KPN Box? 

 

Hi Nick83, de wifi punten staan stand-alone door het huis en zijn alleen tijdelijk aangesloten geweest bij installeren van de wifi punten.

Dan is de echte oplossing: de SuperWiFi's bekabeld aansluiten. Dat gaat KPN niet gratis voor u doen. Het is uw huis. Dus uw verantwoordelijkheid.


Het aanleggen van een kabel doen ze overigens erg netjes.
Bij mijn buurman had KPN dat mooi gedaan, precies zoals mijn buurman wilde.
Het overwegen waard...


Ik wil alleen even reageren op je laatste opmerking van Ziggo. Ja, een gratis monteur voor een nieuwe klant Maar wel voor de installatie. Net zoals je bij KPN hebt gehad.

Als je straks bij Ziggo na een tijdje een soortgelijk probleem zou hebben en ook zij zien vanuit hun kant geen probleem, dan sturen ook zij een betaalde monteur. Dat is niet anders dan bij KPN.

 

Wellicht dan even voor de volledigheid, het heeft nooit correct gewerkt. Vanaf begin af aan heb ik dit probleem gehad. Ik ga er vanuit dat dit een incident is en dat als ik overstap dat niet weer het geval zal zijn. Het zou immers vreemd zijn als dit soort problemen wel gebruikelijk zijn maar KPN er geen oplossing voor heeft. Met andere woorden ik ga er vanuit dat als ik overstap naar Ziggo ik gewoon een goedwerkende verbinding zal hebben (en daarnaast 9 maanden 50% korting krijg).

Eigenlijk begrijp ik ook niet van dat soort acties. KPN doet hetzelfde. Enorme kortingen geven voor nieuwe klanten maar een bestaande klant wordt niet geholpen. Ik heb geen idee wat zo'n monteur kost en dat maakt mij ook niet uit. Principieel zal ik niet betalen voor een monteur als er in beginsel nooit een goedwerkende dienst geleverd is.

Overigens waardeer ik jullie hulp op het forum wel. De afgelopen dagen waren erg druk maar ik ga nu nog een keer proberen wat mij (door jullie) aangeraden wordt.


 

@Arnoud123, zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook vanaf deze kant meekijken en vanuit daar kijken wat de volgende stap wordt.

 

Zojuist verder ingevuld.


Dan is de echte oplossing: de SuperWiFi's bekabeld aansluiten. Dat gaat KPN niet gratis voor u doen. Het is uw huis. Dus uw verantwoordelijkheid.

 

Hi Nick, ik vind het een beetje vreemd dat je mij wijst op mijn vermeende 'verantwoordelijkheid’. Ik heb nooit KPN gevraagd om gratis kabels in mijn huis te trekken. Wel heb ik KPN SuperWifi punten gekocht omdat die juist zonder kabels zouden werken. Het verrast me dan ook een beetje dat het bekabeld aansluiten van die wifi punten ineens de oplossing zou zijn. 


Ga voor kwaliteit @Arnoud123 en trek kabels naar iedere verdieping. Veel werk maar probleemloos internet!!

 

Hi Joep, als dit daadwerkelijk de oplossing is dan zou dat ook moeten betekenen dat als ik de SuperWifi punten er allebei uit trek en dus alleen het wifi signaal van de modem zelf heb, er geen wegvallen internet zou moeten zijn. Ik ga dit even uitproberen. Dank voor je reactie.


Het aanleggen van een kabel doen ze overigens erg netjes.
Bij mijn buurman had KPN dat mooi gedaan, precies zoals mijn buurman wilde.
Het overwegen waard...

Dank voor je reactie. Wellicht het overwegen waard.


 

@Arnoud123, zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook vanaf deze kant meekijken en vanuit daar kijken wat de volgende stap wordt.

 

Zojuist verder ingevuld.

Dankjewel @Arnoud123 :)
Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, heb ik je verbinding tot aan het modem (Experia Box) doorgemeten dat gedeelte ziet er vanaf hier goed uit, de verbinding is stabiel en er komt genoeg snelheid binnen. Op het moment dat de wifi wegvalt, geeft de interactieve tv op datzelfde moment ook problemen? Afgaande op de meetresultaten zou dit niet het geval moeten zijn dus ik ben benieuwd hoe jij dit ervaart. 


 

@Arnoud123, zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook vanaf deze kant meekijken en vanuit daar kijken wat de volgende stap wordt.

 

Zojuist verder ingevuld.

Dankjewel @Arnoud123 :)
Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, heb ik je verbinding tot aan het modem (Experia Box) doorgemeten dat gedeelte ziet er vanaf hier goed uit, de verbinding is stabiel en er komt genoeg snelheid binnen. Op het moment dat de wifi wegvalt, geeft de interactieve tv op datzelfde moment ook problemen? Afgaande op de meetresultaten zou dit niet het geval moeten zijn dus ik ben benieuwd hoe jij dit ervaart. 

 

Dank Jan. In de eerste maanden gebeurde dat wel vaak maar tegenwoordig lijkt het minder te zijn. Zou hierbij nog een verschil moeten/kunnen zijn tussen KPN TV kijken of via de KPN interface Netflix kijken. Netflix viel gister een paar keer er uit. Overigens, voor de duidelijkheid het KPN TV kastje zit gekoppeld aan een SuperWifi punt en maakt op die manier verbinding met het netwerk/modem. 


Een tv ontvanger aansluiten op een Super wifi punt kan werken maar we ondersteunen dit niet @Arnoud123.  Voor meer en aanvullende informatie over dit onderwerp zou je dit topic eens terug kunnen lezen. Ik kan dan ook niet uitsluiten dat deze manier van aansluiten af en toe voor problemen kan zorgen. Als je de mogelijkheid hebt, zou ik de tv ontvanger rechtstreeks aansluiten op de Experia Box.


Een tv ontvanger aansluiten op een Super wifi punt kan werken maar we ondersteunen dit niet @Arnoud123.  Voor meer en aanvullende informatie over dit onderwerp zou je dit topic eens terug kunnen lezen. Ik kan dan ook niet uitsluiten dat deze manier van aansluiten af en toe voor problemen kan zorgen. Als je de mogelijkheid hebt, zou ik de tv ontvanger rechtstreeks aansluiten op de Experia Box.

 

Sorry Jan, ik waardeer je hulp enorm maar hier breekt mijn klomp toch echt van. Dit is allemaal bedacht, gedaan en aangesloten door een KPN monteur.

 

Ik ben verhuist. Heb weer KPN aangevraagd. Internet+TV+Modem+Superwifi punten. Alles in de doos laten zitten tot de monteur langs kwam. Hij heeft alles aangesloten. Het leek te werken. Monteur weg. Nu al een hele tijd problemen wordt constant gevraagd modems te resetten, wifi punten opnieuw in te stellen, fora te lezen, betaalde monteurs te laten komen. Dit had allemaal gewoon moeten werken.

 

@Joep1965 stelde voor om kabels naar de wifi punten te trekken. Vandaag heb ik alle wifi punten uit gezet. Gewerkt op de begane grond en dus rechtstreeks op het signaal van de modem. Dan valt nog steeds om de haverklap het internet weg. Mijn conclusie hieruit is dat dit dus niet aan de SuperWifi punten ligt.

 

Als jullie zeggen dat als jullie het doormeten alles tot aan de modem werkt, zit er dan niet een fout in de modem? Overigen heb ik deze via de telefonisch klantenservice al meerdere malen moeten resetten als mogelijk oplossing. Dit heeft niet geholpen.

 

Nogmaals dank, ik waardeer alle hulp erg maar zie niet wat ik nog kan doen om dit in orde te krijgen.

 


@Arnoud123

Ik neem aan dat als je een probleem hebt met je keukenkraan je ook niet het waterleiding bedrijf belt. Temeer nog omdat het misschien wel een kraan is die zelf kokend water maakt. 

Dat doe je hier nu wel. 

De KPN provider waar je actief bent regelt voor jou een Internet aansluiting. Hierbij leveren ze in huur een router/modem (Experiabox) om daarop computers en via een ander kastje jat ze ook in huur leveren TV’s aan te sluiten. Ze leveren zelfs een abonnement op TV.

Als je nu problemen hebt, probeer dan de problemen te scheiden. 

  • Is het de telefoonlijn waar ook Internet mee gaat?
  • Is het een computer die niet bekabeld op Internet is aan te sluiten?
  • Is het een apparaat dat niet wil werken via Wifi?
  • Is het een TV die niet functioneert?

Het resetten van het modem is gewoon een dooddoener, als dat na een keer geen oplossing is, dan is het zinloos dat meerdere keren te doen. Maar als je niet heel gericht probeert te vertellen waar het probleem begint, dan zal de oplossing moeilijk te vinden zijn. 

Er kan namelijk niet een KPN monteur gratis bij jou overnachten. 


  

@Arnoud123

Ik neem aan dat als je een probleem hebt met je keukenkraan je ook niet het waterleiding bedrijf belt. Temeer nog omdat het misschien wel een kraan is die zelf kokend water maakt. 

Dat doe je hier nu wel. 

De KPN provider waar je actief bent regelt voor jou een Internet aansluiting. Hierbij leveren ze in huur een router/modem (Experiabox) om daarop computers en via een ander kastje jat ze ook in huur leveren TV’s aan te sluiten. Ze leveren zelfs een abonnement op TV.

Als je nu problemen hebt, probeer dan de problemen te scheiden. 

  • Is het de telefoonlijn waar ook Internet mee gaat?
  • Is het een computer die niet bekabeld op Internet is aan te sluiten?
  • Is het een apparaat dat niet wil werken via Wifi?
  • Is het een TV die niet functioneert?

Het resetten van het modem is gewoon een dooddoener, als dat na een keer geen oplossing is, dan is het zinloos dat meerdere keren te doen. Maar als je niet heel gericht probeert te vertellen waar het probleem begint, dan zal de oplossing moeilijk te vinden zijn. 

Er kan namelijk niet een KPN monteur gratis bij jou overnachten. 

 

Dit is toch wel een hele merkwaardige en weinig constructieve reactie. Ik heb een KPN internet abonnement, een KPN modum, een set KPN superwife punten en KPN monteur over de vloer gehad. Welke van deze vier bedrijven zou ik dan moeten contacteren als het geheel niet werkt?

 

Daarnaast heb ik veel vaker dan mij lief is de helpdesk van KPN gesproken om tot in detail mijn probleem uit te leggen. Dat heb ik ook hierboven geprobeerd. Daarnaast schept @JanZ_ het beeld dat hij in mijn persoonlijke casus/situatie kan kijken dus heb ik niet het beeld dat er informatie ontbreekt.

 

Overigens is het voor mij geen enkel punt om hier een monteur gratis te laten overnachten. Hij is van harte welkom en krijgt er een kop koffie en ontbijtje bij.

 

Toch dank voor je reactie. Ik ben weer een stapje dicht bij overstappen naar Ziggo. 


@Arnoud123 als jij je profiel hebt ingevuld kan JanZ inderdaad jouw gegevens erbij pakken en je verbinding doormeten.

Je geeft aan dat WiFi zo nu en dan weg valt en dan ook de tv moeilijk doet, ondanks dat je de superwifi punten hebt verwijderd klinkt het wel aannemelijk dat het probleem daar ligt. Tenzij je zelf nog andere apparatuur hebt aangesloten welke problemen kunnen geven. Heb je nog eigen versterkers en/of switches staan? 
 

Verder was ik benieuwd of je nieuwe woning nieuwbouw is of niet, vloerverwarming kan namelijk ontzettende storing geven op WiFi. Behalve vloerverwarming is de grootste externe storingsbron van WiFi een baby monitor.


Hoi @Arnoud123, ik zag dat je je profiel inmiddels had ingevuld maar ook dat je al een aanvraag hebt ingediend om over te stappen naar Ziggo. Als dat definitief is, wil ik het hier verder bij laten en hoop ik dat je een tevreden klant wordt bij je nieuwe provider! 


Hoi @Arnoud123, ik zag dat je je profiel inmiddels had ingevuld maar ook dat je al een aanvraag hebt ingediend om over te stappen naar Ziggo. Als dat definitief is, wil ik het hier verder bij laten en hoop ik dat je een tevreden klant wordt bij je nieuwe provider! 

 

Dank voor je hulp @JanZ_. Wordt gewaardeerd. Zelfde geldt voor @Ik_Combineer en nog een aantal anderen hier. 

Het speelt echter al zo lang en ik ben hier al zo lang mee bezig geweest met de telefonisch helpdesk dat ik er wel klaar mee ben. Verwijtende en weinig constructieve reacties als die @dommeke zit ik dan al helemaal niet op te wachten. Was voor mij de druppel om toch maar elders mijn geluk te gaan beproeven.

 

Nogmaals dank voor je hulp en succes hier op het forum.


Hoi @Arnoud123, ik zag dat je je profiel inmiddels had ingevuld maar ook dat je al een aanvraag hebt ingediend om over te stappen naar Ziggo. Als dat definitief is, wil ik het hier verder bij laten en hoop ik dat je een tevreden klant wordt bij je nieuwe provider! 

 

Dank voor je hulp @JanZ_. Wordt gewaardeerd. Zelfde geldt voor @Ik_Combineer en nog een aantal anderen hier. 

Het speelt echter al zo lang en ik ben hier al zo lang mee bezig geweest met de telefonisch helpdesk dat ik er wel klaar mee ben. Verwijtende en weinig constructieve reacties als die @dommeke zit ik dan al helemaal niet op te wachten. Was voor mij de druppel om toch maar elders mijn geluk te gaan beproeven.

 

Nogmaals dank voor je hulp en succes hier op het forum.

Vanuit jouw perspectief begrijp ik je keuze ook wel hoor, even goede vrienden en weet ook dat je altijd weer welkom bent mocht je nieuwe provider toch niet datgene brengen wat je er van verwacht @Arnoud123! En nog bedankt voor je, ondanks de situatie, positieve benadering! 


Hoi @Arnoud123, ik zag dat je je profiel inmiddels had ingevuld maar ook dat je al een aanvraag hebt ingediend om over te stappen naar Ziggo. Als dat definitief is, wil ik het hier verder bij laten en hoop ik dat je een tevreden klant wordt bij je nieuwe provider! 

 

Dank voor je hulp @JanZ_. Wordt gewaardeerd. Zelfde geldt voor @Ik_Combineer en nog een aantal anderen hier. 

Het speelt echter al zo lang en ik ben hier al zo lang mee bezig geweest met de telefonisch helpdesk dat ik er wel klaar mee ben. Verwijtende en weinig constructieve reacties als die @dommeke zit ik dan al helemaal niet op te wachten. Was voor mij de druppel om toch maar elders mijn geluk te gaan beproeven.

 

Nogmaals dank voor je hulp en succes hier op het forum.

Toch maar even reageren op jouw constante kwalificering van antwoorden. Om jouw methode te volgen “Jij wilt niet geholpen worden”. 

Als ik schrijf om beter je probleem te beschrijven, omdat Wifi punten niet echt direct iets met Internet te maken hebben maar gewoon met je interne thuisnetwerk. (Je deurbel heeft echt geen Internet nodig als dat via Wifi gaat). 

Je doet of ik heb geschreven dat medewerkers van KPN je niet wil helpen, waar baseer je het op. Ik heb geadviseert om je probleem meer to the point  te beschrijven. Je schrijft alleen maar dat je tegen iedereen hebt verteld dat Internet niet werkt en dat men het dan maar moet begrijpen. Nee daarmee kunnen ze je niet helpen met alleen die beschrijvig. 

Success bij Ziggo overigens, ik begrijp echter niet dat je daar ooit bent weggegaan als je zo een tevreden klant was. Wij zijn meer dan 50 jaar klant bij KPN er is in die tijd best wel veel fout gegaan, wat beter had gekund, maar als eigenlijk is het de meeste tijd zonder enig probleem gegaan.