Skip to main content

Ik betaal voor 1Gbps internet en ik kreeg gemiddeld ongeveer 100Mbps. Ik nam contact op met de klantendienst om hulp te krijgen en ze zeiden dat ik de stappen moest volgen op de website/app voor "Problemen & Storingen met Internet & wifi". Ik heb dat gedaan en bij de laatste stap staat dat het probleem niet verholpen kon worden en dat ik een afspraak moet maken met een technicus (zie de bijlagen). Dat heb ik gedaan en de technicus is gekomen en heeft het modem vervangen omdat het zich misdroeg en heeft ook een probleem met de optische vezelkabel van het gebouw opgelost. Nu wordt mij 60 eur in rekening gebracht voor de technicus om een probleem te komen oplossen dat bij KPN lag.

Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om te klagen en zij vertelden me dat ik moet betalen omdat ik de afspraak rechtstreeks heb gemaakt en geen contact heb opgenomen met de klantenservice zodat zij een technicus kunnen inplannen. Het enige wat ik deed was de instructies op de website volgen.

Dit is echt slechte service, je bent tricking klant in het betalen van dingen. Ik zal dit geld niet betalen en zo niet dan verander ik van provider aan het einde van mijn locking periode.

 

Beste @Luis Nunez, welkom! Ik ben het met je eens dat dit een beetje gek lijkt! In principe heeft deze servicemonteur de mogelijkheid om de kosten op 0 te zetten als het probleem in het KPN domein ligt. Dat is in dit geval niet gebeurd, begrijp ik? Ik wil graag even met je meekijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan duik ik erin.


Lijkt me allemaal KPN domein. Heeft het wel resultaat gehad? Vezel gecleaned of het (nt)kastje vervangen?


Beste @Marcia_ , ik heb net de ontbrekende informatie aan mijn forumprofiel toegevoegd. Bedankt voor het controleren, ik kijk uit naar je commentaar.


Je krijgt ook een mail met de werkbon. Daar staat op wat de monteur gedaan heeft. Dan is het gauw duidelijk.


Ja ik heb het ontvangen, hij verving de router die na wat testen aantoonde dat hij zich misdroeg, hij repareerde ook het optische kabeldoosje dat een beetje los zat en wat problemen met de optische kabel vanuit het gebouw. Toen vroeg hij me of ik extra internetkabel naar het kantoor wilde, dat is de 30 eur extra op de factuur. Wat ik niet begrijp is waarom ik 60 eur moet betalen om naar mijn huis te komen als het was om een probleem aan KPN kant op te lossen.


Top! Ik zie dat je nét contact hebt gehad met de collega van Klachten en dat je de kosten vergoed hebt gekregen. Heel fijn👍🏼


@Marcia_ 

Ik zou deze maand de 60 euro op mijn rekening terugkrijgen, maar dat is niet gebeurd.

Wanneer krijg ik het geld terug?

Bedankt


Ik zie inderdaad wel de bevestiging terug, maar niet de daadwerkelijke creditering. Bij dezen heb ik die alsnog vergoed. Je ontvangt het op de volgende factuur. Mijn excuses!