Skip to main content

Ik heb bij KPN een nieuwe modem bestel en deze is verstuurd naar de Primera in mijn woonplaats

Echter bij het ophalen wilde ze de oude direct retour

Maar ik wil de nieuwe eerst aansluiten zodat alles naar behoren werkt

Maar dit schijnt niet te kunnen bij de kpn schijnbaar is het vertrouwen van de klant niet genoeg

Ik blijf dan maar de oude modem gebruiken die overigens prima werkt

Je gooit tenslotte ook geen oude schoenen weg voordat je nieuwe heb

De nieuwe modem is retour gestuurd naar kpn JAMMER VAN DEZE ACTIE

 

Jeroen ik heb alles gedaan zoals vermeld in je mail maar dan kom nog niet op het voorbeeld uit de mail van martijn


u heeft een box 12?Probeer de laptop eens met een kabel aan te sluiten.


probeer ook deze eens  https://mijnmodem.kpn/2.0/gui/


mocht dat ook niet werken kan je dit proberen:

ga naar https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/ en het certificaat negeren/accepteren.

 


Hoera het is gevonden het is een andere web side zoals in je voorbeeld ik moest wel even zoeken maar het is mij uiteindelijk gelukt

Met een kabel had ik wel verbinding

in ieder geval bedankt voor de hulp

gr aad:wink:


Alles opgelost? U heeft weer verbinding?


Hoera het is gevonden het is een andere web side zoals in je voorbeeld ik moest wel even zoeken maar het is mij uiteindelijk gelukt

gr aad:wink:

Hallo @Aad vd lauw, mijn uitleg over aanpassen van WiFi 6 → WiFi 5 waar @martijn197108 eerder in dit topic op wees, was gebaseerd op een eerdere versie van de modem firmware. KPN is heel recent begonnen met een firmware update. Jij hebt deze nieuwe versie nu kennelijk ook al gekregen. Daarin zijn de schermen flink aangepast.

 


ik begrijp het

Vandaar een andere web side zoals in Martijn zijn voorbeeld

gr aad


ik begrijp het

Vandaar een andere web side zoals in Martijn zijn voorbeeld

gr aad

Uw laptop verbindt nu wel?


Ja na de verandering was mijn aansluit nummer direct zichtbaar rechts onderin het scherm  en kon ik verbinden met wifi:thumbsup_tone3:

bedankt voor de hulp gr aad


Ja na de verandering was mijn aansluit nummer direct zichtbaar rechts onderin het scherm  en kon ik verbinden met wifi:thumbsup_tone3:

bedankt voor de hulp gr aad

Super!Veel surfplezier met je nieuwe experiabox:sunglasses: