Skip to main content

in onze buurt kwam glasvezel. de vraag was wil je dat of niet? was ook niet verplicht. nu krijg ik mail v kpn binnenkort geen koper meer en moet ik naar glasvezel.

het volledig onbetrouwbare bedrijf Roamler maakt met U een afspraak.

middag thuis gewacht,komen niet opdagen.

na vaak en lang bellen eindelijk contact,de monteur neemt contact met U op….nooit meer iets gehoord.

weer gebeld,zelfde kletsverhaal…..nu al 6 weken geleden.

hoe nu verder?

eerdaags geen internet meer?????

Nee hoor, maar u zich daarover maar niet ongerust. U word echt zomaar niet afgesloten. Wacht het maar rustig af. Ze komen later vanzelf nog wel een keer.


@motorjan overstappen naar glasvezel zal toch een keer moeten gaan gebeuren want de oude koperaansluiting is gewoon oud. Je wordt echt niet ineens afgesloten hoor. Helaas gaat de aanleg wat chaotisch want er is zijn te weinig mensen die met glasvezel kunnen werken. Probeer zoveel mogelijk contact te houden met kpnnetwerk. 


Nog van harte welkom op ons forum @motorjan. We denken hier graag met je mee.

Ben je verder gekomen met de uitleg van @Nick83 en @Joep1965 hierboven? KPN Netwerk is inderdaad het bedrijf dat de glasvezelaanleg voor KPN doet. Dit forum is van KPN als provider, wij zorgen voor het signaal op de lijn. Je kunt contact met KPN Netwerk opnemen als je vragen hebt over - eigenlijk alles -  rondom de aanleg van glasvezel.


het glasvezel is het probleem niet.

het waardeloze bedrijf Roamler dat niet communiceert.

volledig onbetrouwbaar!

wat moet kpn met dit flut bedrijf ?

zou voor mij zelfs een reden voor overstap zijn.

moet ik weer middagen v Jan met de korte achternaam thuis zitten wachten voor niets ???


@motorjan Nee, ik zou zeker niet thuis gaan zitten wachten tot je iemand ziet of hoort. Je kunt hiervoor contact opnemen met KPN Netwerk. Zij regelen de aanleg van de glasvezelverbinding en kunnen voor je nakijken wat de status is. 


mail gestuurd,kan tot 3 wkn. duren voor antwoord…..wat een aanfluiting.

misschien ook maar eens 3 weken wachten met betalen….

dikke onvoldoende KPN

als ik zo met mijn klanten omga ben ik gauw uit de markt !

Roamler,wat een fiasco!


Beetje flauwe opmerking.  U weet heel goed hoe moeilijk de arbeidsmarkt momenteel is. Er zijn geen mensen te krijgen.  Mensen die glasvezel kunnen lassen zijn bijna uitgestorven. Beetje begrip mag wel.


mail gestuurd,kan tot 3 wkn. duren voor antwoord…..wat een aanfluiting.

misschien ook maar eens 3 weken wachten met betalen….

dikke onvoldoende KPN

als ik zo met mijn klanten omga ben ik gauw uit de markt !

Roamler,wat een fiasco!

Hallo @motorjan ben je een zakelijke klant, dan zit je op het verkeerde forum.

 


ben geen zakelijke klant.was bedoeld als een voorbeeld JanD.


als je voor n baas werkt kun je ook “klanten”hebben. denk leg het maar even uit zodat je niet v slag raakt….


beste Joep,als jij vrij neemt van je werk,thuis blijft en niemand komt opdagen en ook niet afgebeld word.

2x beloven terug te bellen nadat je heeeeel veel moeite hebt gedaan om ze te pakken te krijgen.

dat noem ik FLAUW !!!!

en om een nieuw product te maken zijn de monteurs al uitgestorven????

niet genoeg opgeleid bedoel je ?


als je voor n baas werkt kun je ook “klanten”hebben. denk leg het maar even uit zodat je niet v slag raakt….

Hallo @motorjan ik ben niet zo snel van slag, heb een dikke huid en een brede rug😅