Skip to main content
Beantwoord

Waarom veranderen wifi snelheden?

• February 9, 2022
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Jantv
Nieuwkomer

Kan iemand mij uitleggen waarom ik de ene dag 120 mbps heb en de dag erna amper 6 Mbps. Dit is erg irritant en wat kan ik er aan doen.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Dag @Jantv Wifi is natuurlijk onmisbaar, maar een supersnelle en vooral altijd stabiele verbinding via wifi is niet te garanderen. Daarvoor zijn er teveel externe factoren die meespelen. Maar er is gelukkig wel veel wat je kunt doen. We hebben een goed topic over wifi, met veel tips en adviezen. En je vindt er ook onze wifi manager, een handige online tool waarmee je je verbinding kunt optimaliseren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2022

Dag @Jantv Wifi is natuurlijk onmisbaar, maar een supersnelle en vooral altijd stabiele verbinding via wifi is niet te garanderen. Daarvoor zijn er teveel externe factoren die meespelen. Maar er is gelukkig wel veel wat je kunt doen. We hebben een goed topic over wifi, met veel tips en adviezen. En je vindt er ook onze wifi manager, een handige online tool waarmee je je verbinding kunt optimaliseren.Â