Skip to main content

Goede morgen,

ik heb bijna hetzelfde.

ik heb internet, tv en vast bellen met daar naast een sym-only bundel.

ik betaal €51.60 voor 50 mb op gehoogd naar 100 voor €4,99

zie ik op internet dat ik voor €41 100mb krijg als ik nu afsluit inclusief tv. Dit bedrag veranderd niet na een paar maanden zoals je bij sommige aanbieders.

 Nou gaat het mij niet om dat tv want die heb ik al.

maar waarom verhoogt kpn de snelheid niet voor bestaande abonnees? Tegen de zelfde kosten?

Is er de mogelijkheid om een ander contract af te sluiten?

dat staat namelijk niet bij de mogelijkheden op mijn KPN.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt nOrigineel]

 

Goede morgen,

ik heb bijna hetzelfde.

ik heb internet, tv en vast bellen met daar naast een sym-only bundel.

ik betaal €51.60 voor 50 mb op gehoogd naar 100 voor €4,99

zie ik op internet dat ik voor €41 100mb krijg als ik nu afsluit inclusief tv. Dit bedrag veranderd niet na een paar maanden zoals je bij sommige aanbieders.

 Nou gaat het mij niet om dat tv want die heb ik al.

maar waarom verhoogt kpn de snelheid niet voor bestaande abonnees? Tegen de zelfde kosten?

Omdat dit een compleet nieuwe abonnementsvorm is waarbij tv duurder is. En ook de tv ontvangers anders zijn. U schrijft:

"Nou gaat het mij niet om dat tv want die heb ik al."

Daar gaat het dus wel om. Het is een compleet ander abonnement. U kunt niet kiezen voor 41 bij 100 mbit zonder meer te gaan betalen voor tv.

Het totaalplaatje zal in uw situatie goedkoper zijn denk ik.

Is er de mogelijkheid om een ander contract af te sluiten?

dat staat namelijk niet bij de mogelijkheden op mijn KPN.

MijnKPN moet nog bijgewerkt worden. Dat zal wellicht spoedig gebeuren. Als nu al naar de nieuwe abonnementsvorm wilt, dan kunt u bellen: 0800-0402. 


Misschien ben ik niet duidelijk geweest maar op de site staat dat je een tv krijgt.

het abonnement is internet en tv. Waarbij internet met 100 mb gaat voor €41


Je betaalt nu dus 56,59 voor internet en tv (100mb).

 

In de nieuwe vorm betaal je 42,50 voor het internet (100mb) en 12,50 voor het tv pakket. 


Misschien ben ik niet duidelijk geweest maar op de site staat dat je een tv krijgt.

Dat is voor nieuwe klanten. Dat bent u niet. Dus vergeet dat gewoon. Dat is niet voor u van toepassing. 

het abonnement is internet en tv. Waarbij internet met 100 mb gaat voor €41

Ja. En tv € 12,50. En andere ontvangers dan die u nu heeft. Als u dat wilt, bel dan naar KPN op nummer 0800-0402. 

 


Sorry niet goed opgelet klopt wat Nick schrijft.