Skip to main content

Ik heb via de officiële weg melding gemaakt van het overlijden van mijn schoonmoeder.

We krijgen tot 8 x toe een mailtje met een bevestiging maar wat stuitend is dat er gevraagd wordt of we het abonnement misschien willen voortzetten !

Snappen jullie niet dat de abonnee is overleden  ?

 

 

Gecondoleerd met het verlies.

Het is natuurlijk zo dat de tenaamstelling van een abonnement niet betekent dat die persoon de enige gebruiker van de dienst is op dat adres. Ik vermoed dat KPN daarom vraagt of het abonnement voortgezet moet worden op een andere naam.

 


Als er nog bewoners achter zouden blijven zouden we geen melding van overlijden doen maar vragen om een contract overname. 

We hebben ondertussen al de 12 de gelijke mail ontvangen.

Is echt niet oké van KPN. 


Gecondoleerd met het verlies van jouw schoonmoeder, @TS1961.

Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat jullie meerdere bevestigingen per e-mail ontvangen hebben en dan ook met deze vraag: excuses hiervoor!

Mijn collega's van de Servicedesk Nabestaanden helpen graag met het kosteloos opzeggen of kosteloos overzetten van de abonnementen van de overledene. Een melding van overlijden kan telefonisch of via een online formulier* doorgegeven worden. Hoe je ook contact met hen opneemt, er wordt altijd gecheckt wat er met de abonnementen moet gebeuren en zij doen hun uiterste best om dit zo zorgvuldig mogelijk te verwerken.

Ik wil graag uitzoeken waarom jullie nu meerdere bevestigingen (met deze specifieke vraag) ontvangen hebben. Kun jij mij hier alsjeblieft bij helpen door de volgende vragen te beantwoorden?

  • Via welke officiële weg is de melding van overlijden doorgegeven? Via onze afdeling Opzeggingen of de Servicedesk Nabestaanden? Telefonisch of online?
  • Wil jij via jouw forum profiel de gegevens van jouw schoonmoeder doorgeven?
    Graag haar naam, postcode en huisnummer + klantnummer.

    In het vakje “Persoonlijke opmerkingen” kun je eventueel extra informatie kwijt.
    Geef je hier een seintje zodra je de gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt! 

Met het antwoord op deze vragen ga ik graag na wat wij kunnen verbeteren of kunnen oplossen waardoor dit niet meer gebeurt.

*De Servicedesk Nabestaanden is telefonisch bereikbaar op het nummer 0800 0201 555. 

  • Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 - 17:00 uur

Liever geen telefonisch contact maar via een online formulier: Wat te doen bij overlijden?