Skip to main content

bij mijn vader die in de zelfde straat woont hebben jullie gratis de snelheid verhoogd van 100 naar 200(glas)

nu is mijn vraag terwijl we het zelfde abbo hebben waarom in de ene helft van de straat gratis verhoging en de andereĀ  helft niet?

DatĀ is een actie van KPN. Sommige klanten krijgen dat, meeste klanten niet. Het is gewoon de marketing afdeling die dat doet. Zogenaamd willekeurig.Ā 

Reken er maar op dat de klanten die het krijgen zorgvuldig geselecteerd zijn. Meest klanten die krijgen hebben het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Dus dat kost KPN dan niets.


Meest klanten die krijgen hebben het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Dus dat kost KPN dan niets.

Ik wacht ook nog altijd op een gratis upgrade van 200Mbps naar 1Gbps. Ook dat kost KPN niets.Ā šŸ˜

Ā 

Laat onverlet dat het natuurlijk best zuur is als sommigeĀ buurtgenoten een voordeeltje krijgen maar jij niet.


Ja, vreemde jongens (en dames, en onzijdig, etc...) bij de Marketing.Ā  Ik wil ook wel meer voor minder!


DatĀ is een actie van KPN. Sommige klanten krijgen dat, meeste klanten niet.Ā 

Dit, inderdaad. Er is een selectie gemaakt. De criteria van die selectie zijn bij ons niet bekend. Maar inderdaad, niet iedereen kwam hiervoor in aanmerking. En het is niet mogelijk om dit toe te passen bij mensen die niet in de selectie zaten.