Skip to main content
Beantwoord

Waarom wordt er geen glasvezel aangelegd in Anna Paulowna?

• December 5, 2022
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Rondom mijn woonplaats Anna Paulowna wordt door glassoort glasvezel aangelegd(Hollands Kroon). Behalve in AP dus, waarom gebeurt dat dan hier niet?

Beste antwoord door Ik_Combineer

U vraagt dit nu aan KPN de provider. Voor vragen over de hoe wat wanneer en waarom over glasvezel zult u moeten zijn bij het bedrijf wat glasvezel aanlegt. Dit is Glaspoort en/of KPNNetwerk. Hun kunnen beweegredenen geven waarom iets niet wordt aangelegd. KPN de provider komt pas in beeld wanneer het glasvezel er ligt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • December 5, 2022

U vraagt dit nu aan KPN de provider. Voor vragen over de hoe wat wanneer en waarom over glasvezel zult u moeten zijn bij het bedrijf wat glasvezel aanlegt. Dit is Glaspoort en/of KPNNetwerk. Hun kunnen beweegredenen geven waarom iets niet wordt aangelegd. KPN de provider komt pas in beeld wanneer het glasvezel er ligt.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Ongeduld_AP,

Je kunt het beste even met Glaspoort contact opnemen:

telefonisch te bereiken op (088) 660 15 50 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.