Skip to main content

Waarom zijn de 3 superhifi’s die ik tijdelijk heb gehad maar geretourneerd heb door slechte ervaringen en op advies monteur, nog steeds zichtbaar wanneer ik de wifi manager wil gebruiken

Goedenavond @harten11 en dank voor jouw bericht :)
Dat ben ik nog niet eerder tegengekomen dus ik heb hier ook geen directe verklaring voor! Heb je de Experia Box al eens een harde reset gegeven? 


Nee omdat ik dan alle persoonlijke instellingen ook kwijt ben toch? Dat is het mij niet waard. 

 


Nee omdat ik dan alle persoonlijke instellingen ook kwijt ben toch? Dat is het mij niet waard. 

 

Klopt, op het moment dat je de Experia Box een harde reset geeft dan verdwijnen daarmee ook alle instellingen die je hebt aangepast 😞 Persoonlijk kan ik me ook voorstellen dat dit het je niet waard is hoor. Ik kan en durf ook niet met zekerheid te zeggen of de super wifi punten daarna nog steeds zichtbaar zullen zijn of niet maar het is wel de eerste stap om uit te voeren. 


Ik heb de experiabox 12. Na een harde reset ingelogd met het adminwachtwoord van de sticker en nieuw wachtwoord aangemaakt. Alle aangepaste instellingen werden weer terug gezet. Ben nu wifi punten opnieuw aan het installeren.


@Hubert77 bent u dezelfde persoon als @harten11?


Haha, nee, ik ben niet dezelfde persoon.


Ik heb de experiabox 12. Na een harde reset ingelogd met het adminwachtwoord van de sticker en nieuw wachtwoord aangemaakt. Alle aangepaste instellingen werden weer terug gezet. Ben nu wifi punten opnieuw aan het installeren.

Had je aanvankelijk dan hetzelfde probleem als de topicstarter, dat je super wifi punten zichtbaar bleven in de app? 


Nee ik had juist het tegenovergestelde, dat ik ze juist niet kon zien. Omdat ik het admin ww vergeten was alles opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt de boel weer.


Nee ik had juist het tegenovergestelde, dat ik ze juist niet kon zien. Omdat ik het admin ww vergeten was alles opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt de boel weer.

Check, dankjewel voor de toelichting en mooi om te lezen dat alles nu weer werkt @Hubert77 :) Super nuttig en waardevol dat je deze informatie hier ook met ons deelt! 


Om andere redenen heb ik inmiddels ook een harde reset uitgevoerd en warempel: de super wifi’s zijn uit mijn bestand verdwenen ! Dit probleem is daarmee opgelost.


Om andere redenen heb ik inmiddels ook een harde reset uitgevoerd en warempel: de super wifi’s zijn uit mijn bestand verdwenen ! Dit probleem is daarmee opgelost.

Fijn om te lezen @harten11 en ook bedankt dat je dit even hebt laten weten, dat wordt gewaardeerd!