Skip to main content

Ik heb nu vandaag 18 mei 2023 weer een sms gehad dat ik een storing kan verwachten. Ook duren deze storingen vaak een halve dag. Hoe kan ik zo werken…

Waardoor komt het dat KPN ineens zo veel storingen heeft, ik heb niet eerder zoveel storingen gehad met KPN. En als het een storing was, was het in het verleden snel opgelost. Nu niet.

Ik ben nu wel benieuwd wat er achter de schermen tussen KPN en Mij gebeurt.

Hi @Richard2220! Niet handig als de diensten er meerdere keren achter elkaar uitliggen, zeker als je thuiswerkt. 😕

Ik heb gekeken en zie dat er in Amersfoort problemen waren met de kabels. De exacte problemen kan ik helaas niet inzien, maar als storingen vaak binnen korte tijd terugkeren dan is dit vermoedelijk omdat het lastig was om de oorzaak te vinden. 

Soms zit het in de wijkcentrale, soms in de kabels buiten de wijkcentrale. Als ik de loggingen mag geloven is het nu stabiel, maar mocht het weer een keer wegvallen dan kun je altijd met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt, dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. 

Als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt dan kan mijn collega hier gratis data op zetten zodat je toch thuis kunt werken totdat het opgelost is. 

Excuses voor het ongemak! 


Hallo Sanne,

dankjewel voor de feedback, tot nu toe gaat het goed.

Dan ben ik best wel benieuwd wat er is gebeurd (al krijg ik daar waarschijnlijk geen antwoord op denk ik).

Ik heb namelijk al die tijd een directe eigen glasvezel kabel gehad naar de KPN servers, maar ik denk dat dit nu veranderd is. Dat er nu meerdere huishoudens vanaf de buurtkast door één glasvazel kabel naar de servers gaan.

Tot zo ver in elk geval bedankt.