Skip to main content

Verwijzingen naar de site of de chat.

Extreem lange wachttijden.

Net weer 48 wachtenden op de chat.

Om moedeloos van te worden.

KPN wordt wakker en klantvriendelijker

Het mag allemaal niks kosten ben ik bang.


Hi @Headlight, bedankt voor je bericht!
Zoals je gemerkt hebt, is het momenteel heel druk bij al onze klantenservice kanalen. Zowel aan de telefoon, als ook op chat, bij de collega's van webcare en bij ons. Wij werken zo hard we kunnen, maar kunnen maar één klant tegelijk te woord staan. Op het forum kan je via de zoekbalk zoeken naar topics met eerder gestelde vragen, wellicht staat die van jou er ook bij. Daarnaast kan je in MijnKPN zelf e.e.a. wijzigen. Stel je vraag gerust in dit topic. De community staat klaar om je verder te helpen.


Politiek correct geantwoord beste Shyrin maar het is niet momenteel druk, het is altijd druk bij jullie al maanden. Je zegt maar één klant tegelijk te woord kunnen staan maar bij zoveel aanvragen moet je er meer mensen opzetten lijkt mij. De faktuur is ook altijd op tijd.

De chat en het forum brengen mij niet verder dus wil ik graag iemand spreken maar daar kom ik niet door de wachtrij heen.

Ik wil graag iemand vragen mee te denken over het aanleggen van glasvezel nadat ik eerder toestemming had gegeven maar dat had ingetrokken aan de deur omdat mijn pas aangelegde voortuin dan overhoop zou moeten. De persoon aan de deur dacht ook niet mee aan een andere oplossing. 

Ik wil dus eigenlijk wel graag de gratis aansluiting van glasvezel maar misschien moet de kabel wel door een stukje goot.

Kan iemand daarover met mij contact opnemen en meedenken?


Klopt, momenteel was een understatement: het is inderdaad al een hele tijd druk en dat zien wij ook heel graag anders! Afijn, wat betreft jouw verzoek: providers komen pas om de hoek kijken, als het glasvezelaansluitpunt in je woning is geïnstalleerd door de glasvezelmonteur van KPN NetwerkNL (en je ook gekozen hebt voor KPN als provider of eventueel een andere provider). Ik begrijp dat je graag wilt dat er meegedacht wordt over de aanleg van Glasvezel: dat is dan iets voor de netwerkbeheerder, KPN Netwerk NL. Zij richten zich op de aanleg van Glasvezel en kunnen vast en zeker met jou meedenken. KPN Netwerk NL is op verschillende manieren te bereiken: de contactmogelijkheden vindt je onderaan hun contactpagina. Succes, hopelijk komen jullie samen tot een gewenste oplossing!


Ben niet blij met je reactie Shyrin sorry. Ook de contactpagina van KPNnetwerk werkt met een digitale chat die mijn vraag niet kan beantwoorden en liet me tien minuten wachten op niets.

Ik heb van pure ellende maar opnieuw toestemming gegeven voor de aansluiting van glasvezel in de hoop dat ik dan eens gewoon met een mens kan overleggen.

Ik vind het eigenlijk een aanfluiting dat je niet gewoon met een medewerker kan praten binnen een redelijk tijd.


Wees gerust, er komt altijd iemand “schouwen”, de situatie opnemen dus. En daar kun je mee overleggen wat de beste oplossing is. Het helpt wel als je daar zelf van te voren een idee over hebt natuurlijk.