Skip to main content

Hallo

 

Waarom zijn jullie zo moeilijk te bereiken. Chatten lukt niet als de robot het niet weet, kapt hij het af. Mailen over je probleem, lukt niet. Bellen (kost geld) word mijn modem voor de zoveelste keer gereset. Door mij al tig keer en door jullie ook tig keer, maar ik heb nog steeds haperend beeld in de slaapkamer. Heeeeeeeeel irritant. De film is niet te volgen. 
 

Wanneer word dit probleem opgelost?

@Renata Dubbelman  Kpn heeft een gratis nummer. 0800-0402.  De wachttijden kunnen lang zijn vanwege de krapte op de arbeidsmarkt.  Je kunt ook hier je vraag stellen. Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of gebruik je dit soort dingen? 

 


Top idee, maar helaas. Ik moet mobiel bellen, dus dat is niet gratis. Wat kost z’n stekker? Ik heb al zo’n stekker zitten, maar misschien een nieuwe helpt misschien wel. 


Ik moet mobiel bellen, dus dat is niet gratis. 

Wat bedoelt u hier mee? Ook als u met een mobiel toestel belt is het 0800 nummer gratis.


Top idee, maar helaas. Ik moet mobiel bellen, dus dat is niet gratis. Wat kost z’n stekker? Ik heb al zo’n stekker zitten, maar misschien een nieuwe helpt misschien wel. 

Ah, die verbindingsset kan het probleem zijn. Zeker als het in de woonkamer zonder zo'n ding wel werkt. Hoe oud is die dvs? Als dat nog een 200 is is die echt verouderd. 

Voor 1 tv is een set van 2 nodig.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/

Nota bene. Kabel leggen is 1 x wat werk maar 1 goedkoper 2 geen stroomverbruik 3 verbinding blijft goed. 

Nummer 0800-0402 ook gratis via mobiel.


Ik heb al zo’n stekker zitten, maar misschien een nieuwe helpt misschien wel. 

Zeer waarschijnlijk is die "draadloze" verbindingsset juist de oorzaak van het haperen. Je doet er verstandig aan om te kijken of het mogelijk is om een netwerkkabel naar jouw slaapkamer te trekken.


Hallo. Er zijn kosten afgeschreven na mijn telefoontje met jullie en helaas werken nieuwe WiFi versterkers niet. Ik ben bang dat het aan de modem ligt

 


Er zijn kosten afgeschreven na mijn telefoontje met jullie...

Welk nummer heb je dan gebeld want 0800-0402 is gratis.


Dan ga ik daar even achterheen,

maar kan er iets zijn met de modem in de slaapkamer?


Haperend beeld ligt vrijwel altijd aan netwerk componenten waarbij er twee grote boosdoeners zijn.

  • "Draadloze" verbindingssets
  • Switches die geen IGMP snooping ondersteunen

Ik denk dat het 100% duidelijk is wat bij jou de oorzaak zal zijn en dat is al eerder in dit topic vermeld.

Dus trek een netwerkkabel naar de slaapkamer om dit issue voor eens en voor altijd te verhelpen.