Skip to main content

Waarom is het zo moeilijk om gewoon iemand van kpn te spreken of te mailen zonder dat je op de site hele menu's door moet wandelen om vervolgens nergens op uit te komen. Heel frustrerend. Vorig weekend ging ons modem kapot maar dacht je dat kpn te bereiken was, niet dus en automatische chat werkte ook niet. De laatste tijd was internet al slecht dus had een fritzbox besteld die had ik gelukkig liggen dus heb ik die de volgende dag ingesteld. Nu wil ik het oude modem terug sturen en even melden via de mail dat de oude modem defect is maar kan geen mail voor de klantenservice vinden doordat ik door al die menu's wordt geleid.

KPN heeft geen emailadres. Je kunt bellen naar 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 


Dat klopt maar als die computer alleen reageert met we gaan je modem resetten terwijl die kapot is dan gaat er iets niet goed.


Hoi @JJP21 en welkom op het forum! We hebben inderdaad geen e-mail adres, maar via 0800-0402 kun je ons bereiken en via kpn.com/contact ook via de chat. 🙂 Daarnaast heb je het forum gelukkig ook al gevonden! Als je de huidige Experia Box terug wilt sturen kun je hiervoor de Experia Box in een willekeurige doos verpakken en deze afgeven bij een PostNL locatie in de buurt. Het adres dat je op de doos kunt schrijven is:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het verzendbewijs goed, maak hier eventueel een foto van en bewaar die. Dan kun je in elk geval altijd aantonen dat je hem verzonden hebt. Hopelijk lukt het zo! 

Â