Skip to main content

Volgens kpn-monteur : glaskabelbreuk. Vertrok en nooit meer iets gehoord van KPN. Klantenservice nam klacht in ontvangst, 4 of 5 maal. Laat niets van zich horen. Laatste contact: ik moet bij KPN netwerk.nl zijn. Deze Klantenservice: je moet bij Glaspoort zijn, die heeft kabel in februari jl aangelegd. Glaspoort  verwijst weer naar KPN, zegt bereid te zijn het uit te zoeken en me te berichten. Komt morgen kijken. Prima van Glaspoort. Al 10 dagen zonder internet, tv en telefoon. 

Hoi @MJSM en welkom hier op ons forum!

Ontzettend zuur dat je al 10 dagen zonder tv, internet & telefonie zit maar nu nog steeds niet weet waar je aan toe bent of wat je mag verwachten. Ik duik hier graag dieper in en hopelijk kan ik jou vanuit daar wel van iets meer duidelijkheid voorzien. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Vul  even je profiel in https://forum.kpn.com/settings/profile dan kan waarschijnlijk een moderator even voor je verder kijken. Er is hier al meerdere malen geschreven door moderators dat als je een klant bent bij KPN thuisgebruikers die het ook moeten oplossen (daar is dit forum van). Misschien kan een moderator dan even contacten dat op de servicedesk nog steeds dit soort opmerkingen die klanten kosten gemaakt worden. 

Je hebt overigens waarschijnlijk wel recht op vergoeding van je betaalde abonnement. 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Hallo mensen,

Mijn oude huis had ik T-Mobile mijn nieuwe adres wou ik naar KPN ook vanwege een goed aanbod wat ik wel interessant vond.

Met verhuizen kon ik T-Mobile niet meenemen anders moest een nieuw jaar afsluiten en dat wou ik niet!

en ik heb gekozen voor een Thuis abonnement met Mobiel unlimited bij KPN.

Op de Startdatum 26-07-23 Ik heb nu hetzelfde probleem rood lampje brand op de NT(FTU) Geen verbinding van buitenaf volgens de klantenservice. 

Monteur is geweest die kon niet in de POP binnen 4 uren komt iemand die dat wel kan!

Ja stuur dan meteen de juiste monteur?!@

Na 4 uur niks! volgende dag weer gebeld en er was laswerk geconstateerd KPN Netwerk word dan aangestuurd om dat te fixen.

Ik zeg oké hoe lang gaat dat duren dat weet niemand! Ik zeg geen probleem ik heb daar begrip voor stuur mij dan tijdelijk een noodpakket zodat ik tenminste internet heb zolang het duurt.

Ja is prima het wordt opgestuurd.

Geen SMS geen mail niks.

Dit proces appart 3x herhaald en na een week nog niks en weer gebeld en steeds wel weer zeer behulpzame klantenservice medewerkers die hun best doen voor mij maar deze laatste vroeg het na bij de afdeling en die zei ik kwam er niet voor in aanmerking dit is alleen voor bestaande klanten.

Oké alles ligt nu bij dus KPN Netwerk die gebeld een niet zo zeer behulpzaam medewerkster zij ik word hier over terug gebelt weer niks?@#

2de keer gebeld hetzelfde verhaal ik wordt teruggebeld!#@€

Ik snap dat er regels zijn binnen het bedrijf maar ik vind het jammer dat een klant ik nu zelf een nieuwe klant zo achter de feiten moet aanlopen dat je het liefs direct wil annuleren.

Dat vind ik triest ik weet ook bij de concurrentie gaat wel eens wat fout maar je kunt een klant helpen met een tijdelijke oplossing help ze dan! 

 

Dat vind ik een gemiste kans 

Groetjes een mogelijke klant.

 


Update ik moet 07-08-23 zelf KPN Netwerk weer bellen om de monteur te laten aansturen voor het lasprobleem want anders wordt het laswerk niet opgepakt.

Dit was toch al gemeld door een monteur die dat had geconstateerd? en dan wordt er een ticket ingeschoten toch?

Dat betekent dat het nog langer gaat duren voordat ik verbinding krijg.

Groetjes een mogelijke klant.


U doet wat dit betreft inderdaad zaken met kpnnetwerk.  Krapte op de arbeidsmarkt en de vakantietijd werken niet mee om dit soort gevallen snel op te lossen.  En veelvuldig bellen gaat ook echt niet helpen.  Er moet een ploeg vrijgemaakt worden, wellicht zelfs vergunning aangevraagd worden om te mogen graven. Het is allemaal niet zo simpel al dat het lijkt. 


Beste Joep1965,

Dat is mij nu ook duidelijk en ik heb ook begrip voor de omstandigheden maar KPN kan meer doen om de klant te helpen zoals een tijdelijk noodpakketje voor alleen internet en dat kan helaas niet dat is nou eenmaal het beleid.

In het verleden kon dat wel via de monteur in dezelfde situatie.

Nu moet ik genoodzaakt iets anders zoeken wat wel kan.

 

Kan niet en wil niet ligt ernaast!

Bedankt voor uw reactie.                                      Groetjes een mogelijke klant.


Je hebt wel een punt hoor maar er is wat dat betreft weinig of niets te doen buiten de systemen om. Een moderater kan iets meer. Heb je nu helemaal geen verbinding?


Hoi @Rammetje74 en welkom hier op ons forum!
We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets veranderd of is de situatie ongewijzigd? Het klopt dat noodpakketten in principe alleen bedoeld zijn voor bestaande klanten maar soms kunnen we hier natuurlijk wel een mouw aan passen. Zou jij voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan ga ik, indien nog nodig, kijken of ik hierin iets voor jou kan betekenen. 


Beste JanZ_

Ik heb mij profiel aangepast!

Het zou mooi zijn dat tijdelijk uit de brandt word geholpen dat stel ik zeer op prijs.

KPN Netwerk had mij doorverbonden met de aannemer de receptie zei tegen mij dat hun al 2x hebben geprobeerd mij te bereiken om een afspraak te maken maar dat is lariekoek geen gemiste oproep geen voicemail of SMS en mail.

Ik zei verbind mij dan door waar ik nu een afspraak kan maken maar diegene belt mij zei ze dat is het beleid?

Oké maar helaas geen telefoon gekregen en de 2de keer ook niet!

Een direct nummer is er ook niet het gaat allemaal via KPN Netwerk waar je weer 20 a 30 min in de wacht staat.

Ik heb mijn best gedaan en wil eigelijk wel de handoek in de ring gooien.

 

Ik hoor het wel!

Groetjes een mogelijke klant.


Hallo mensen,

 

Ik heb nu net 11:30u gebeld met KPN Netwerk en de aannemer Selectra Infratechniek belt me zeker terug voor een afspraak te maken.

Wel in afwachting 3x is je weet wel.

Groetjes een mogelijke klant.


Helaas de aannemer belt niet terug was ook te verwachten heb terug gebeld en ik liet me niet afpoeieren en zei verbind mij nu maar eens door en toen zei ze mij een zeer ongeïnteresseerde receptioniste ja de project leider is nu met vakantie die gaat over mijn postcode gebied.

Dus iedergeval bedankt ik iedereen en de KPN klantenservice die mij zeer goed heeft geholpen wat in hun vermogen lag.

Heb het internet thuis en het mobiele abonnement opgezegd.

Aannemer Selectra Infratechniek werkt niet mee en is reden van opzegging!

Tenzij er binnen 14 dagen een oplossing komt heb ik nog een bedenktijd bij Ziggo.

Groetjes een mogelijke klant.


Hoi @Rammetje74 en bedankt voor het invullen van je profiel.

Bij hoge uitzondering heb ik je vanaf hier even proberen te bellen maar ik kreeg je niet te pakken! Kan ik jou later vandaag of anders morgen hier eventjes over bellen?