Skip to main content
Beantwoord

Wacht al 2 maanden op WiFi-versterkers

  • September 14, 2020
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Hallo er zijn mij WiFi versterkers beloofd In verband met slechte WiFi ik wacht al 2 maanden.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Via de Wifi manager van KPN kun je als klant proberen jouw wifi te verbeteren. Indien ook deze tool constateert dat de wifi erg slecht is bij jou thuis, kun je via de wifi manager zelf direct versterkers bestellen. Meer hierover lees je op: https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wifi-verbeteren.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Betsydevries. Allereerst welkom op het KPN forum. 2 maanden wachten is al een hele tijd. Zou je jouw profiel willen aanvullen en dan even een seintje geven. Kan ik daarna voor je kijken naar een oplossing op korte termijn.


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag! 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2020

Via de Wifi manager van KPN kun je als klant proberen jouw wifi te verbeteren. Indien ook deze tool constateert dat de wifi erg slecht is bij jou thuis, kun je via de wifi manager zelf direct versterkers bestellen. Meer hierover lees je op: https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wifi-verbeteren.htm