Skip to main content

Hallo,

Wij wachten al 2 weken op de glasvezelmonteur

3 of 4 afspraken gehad,er werd niet gecommuniseerd ,de monteur kwam steeds niet opdagen!

Veel gebeld met het netwerk van kpn,de klantenservice

Uiteindelijk om een andere monteur gevraagt,wij blij,maar ook dat ging niet goed,

Hij belde aan en zei doodleuk dat de andere monteur het moest afmaken

Wij zouden gebeld worden door de eerste monteur,

Maar we worden niet teruggebeld,

 

Beetje moedeloos van dit alles,

Ik hoop dat jullie dit voor ons kunnen oplossen,

 

JL.Kleering

 

 

 

 

@Jlkvb Is uw glasvezelaansluitpunt al afgemonteerd in de woning ?

 


Buiten is het alleen aangelegd, het gaat er nu dus om dat het in de woning komt, 


Buiten is het alleen aangelegd, het gaat er nu dus om dat het in de woning komt, 

Hallo @Jlkvb dat is werk voor www.kpnnetwerk.nl daar kun je vua je postcode/huisnummer ook de status van de glasvezelaanleg volgen en je abonneren op een gratis nieuwsbrief, waarmee je op de hoogte wordt gehouden van de aansluiting.

KPN, als provider, waar dit forum bij hoort, kan hier nog niets mee.

 

 


Dan ligt alles nog bij KPN Netwerk NL. Via deze website kunt u de verschillende contactvormen kiezen alsmede uw status opvragen. Service en contact | KPN Netwerk


Ik ben al veel in contact geweest met het kpn netwerk

veel gebeld ook, en steeds wordt er gezegt, je wordt gebeld! Wat dus niet gebeurt, de status is 26 augustus, tja die klopt dus niet.

Ik dacht misschien komen ze hier met een oplossing.


kpn netwerk en kpn de provider (dit forum) hebben niks met elkaar te maken kpn moderators hier hebben dus niks te zeggen/regelen over kpn netwerk


Hallo @Jlkvb door allerlei omstandigheden worden aansluitdata soms naar voren geschoven zijnde als plandatum, niet als definitieve datum, bij mij duurde het ook maanden voordat er werkelijk iets gebeurde.

Maar als het goed is zit je nog aangesloten op de koperlijn (DSL) en heb je gelukkig internet.

 


Ja het gaat ook om de communicatie, er wordt niet afgezegt, en als je belt maken ze weer een andere afspraak en kwamen bij ons steeds niet opdagen,

net maar weer gebeld en als het goed is komen ze morgenmiddag 

reden dat de andere monteur niet kwam was omdat hij niet de juiste apparatuur had, wel raar dat hij toch (4x) ingeplant werd

in ieder geval hopen we nu dat het morgen goedkomt,

en ja gelukkig internet! 😊


Hoi @Jlkvb . Welkom op het forum.

Wat een gedoe allemaal. Zo lang er nog geen afgemonteerde unit in je huis zit kan ik helaas weinig voor je doen. KPNNetwerk is verantwoordelijk voor de fysieke aanleg. Ik hoop dat ze je snel verder helpen.