Skip to main content

Dat is natuurlijk niet zo.:wink:

Dit blijft een KUL argument, als ik iets bij KPN afneem en er moet nog een kabel naar binnen die door KPN netwerk word aangelegd lijkt dat 1 en hetzelfde bedrijf, als ze iets anders willen bij de Holding KPN moeten ze het maar een andere naam geven, zoals Ahold de afdeling drogisterijen ETOS noemt en de afdeling zuipen Gal&Gal en de supermarkt AH.

Ik zie het zo, 1 afdeling verpest het, trekt de rest mee, blijft ondanks dat het twee werkmaatschappijen zijn 1 bedrijf, bij verschillende namen valt dit niet op.

 

Helemaal mee eens! Wacht al een jaar op de ‘monteur’ die door KPN geregeld moet worden..  Het is allemaal slecht geregeld en niemand neemt verantwoordelijkheid. KPN ‘klantenservice’ is er niet..alleen gapende medewerkers! Letterlijk meegemaakt dat ik aan de telefoon een jongen had die hardop bleef gapen totaal ongeïnteresseerd over wat ik vroeg..Ik ben klaar met KPN. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt rorigineel topic]

Hallo @Klacht2593, wat vervelend dat dit zolang duurt! Kan je aangeven waarvoor je een monteur zou ontvangen? Gaat dit om de aanleg van glasvezel of ergens anders over? Zou je ook je profiel willen invullen, dan kan ik je abonnement erbij pakken. Ik hoor graag van je. 


Hi, ja dit gaat over glasvezel aanleg. Heb KPN + KPN netwerk gesproken. Beiden waren op de hoogte en er is niets gedaan. Internet valt steeds maar weg. We betalen voor niets. 


De aanleg van glasvezel wordt inderdaad geregeld door KPN Netwerk.

Echter begrijp ik dat je huidige verbinding, via dsl, regelmatig wegvalt. De reden dat de verbinding wegvalt kan verschillende oorzaken hebben. De belangrijkste eerste stap om te controleren is de bekabeling. Dit begint bij de hoofdaansluiting van KPN en deze vind je meestal in de meterkast of in de (woon)kamer aan de wegkant. Vanuit hier hoort een ronde kabel te lopen van tussen de 50 en 150 cm, deze mag niet geknikt, opgerold zijn of zichtbare beschadigingen hebben, naar de grijze poort DSL op de Experia Box. Wil je de kabel eens losklikken en weer bevestigen? Soms is de kabel wat los geraakt door het verplaatsen en/of afstoffen. Mocht je een andere kabel hebben om te testen doe dit dan vooral. 

Als de verbinding ondanks de controle van de bekabeling regelmatig blijft wegvallen, kan je dan je gegevens achterlaten in je profiel? Als je daarna een berichtje in dit topic wil plaatsen dan kom ik weer bij je terug.Â