Skip to main content

Hallo, zijn jullie wakker. Ik wacht al bijna 3 jaar dat de glasvezelkabel die voor mijn huis ligt eindelijk eens wordt aangesloten. 

KPN doe je werk goed. Beloof me niet steeds dat het goed komt, want jullie zijn niet meer te vertrouwen.

Een puinhoop, een ander woord heb ik er niet voor. Is het eind deze maan nog niet voor elkaar, ga ik alle betalingen aan KPN storneren wegens wanprestaties KPN 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@peekieboz53 heeft u nu helemaal geen diensten of nog wel via de koperaansluiting? Wat zegt de netwerkbeheerder over uw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en voer uw postcode en huisnummer in. 


KPN heeft mij meerdere keren toegezegd dat ze de glasvezel, die voor mijn deur ligt, zullen aansluiten. Ik heb gelukkig nog de oude aansluiting, maar al een tijd betaal ik voor een glasvezel aansluiting. Mij is zowel via de mail, als telefonisch iedere keer toegezegd dat ze binnen 10 dagen e.e.a. in orde gaan maken. Ze bedoelen misschien 10 jaar. Ik heb verder alles van KPN, een vast toestel, 2 keer mobiel, de kabel dus. En dat al meerdere jaren, eerst vanaf 1974 PPT en Postbank en altijd trouw bij de PTT gebleven.

Misschien toch maar overstappen naar Delta


Als u al een glasvezelaansluiting van Delta heeft, kan dat ja. Kunt u ook de vraag van Joep1965 beantwoorden over uw KPN Netwerk status?


Hallo @peekieboz53 voor een glasvezelaansluiting betaal je niet apart en zeker niet meer, glasvezel is een andere drager dan koper, maar de abonnementen en de bijbehorende prijzen zijn gelijk.

 

 


Mijn netwerk is nog de oude kabel. Alles werkt nog, maar de laatste tijd veel storingen. Mijn buren zijn wel aangesloten. Postcode check ook oke. Ben 2 keer bij de KPN winkel in Bergen op Zoom geweest. Naar aanleiding daarvan ben ik een paar keer gebeld door KPN. Steeds zouden ze het binnen 10 dagen in orde laten maken. Opdracht aan de aannemer. Helaas geen resultaat, schrijven wel iedere maand geld van mijn rekening af. Ook voor de glasvezel die keurig voor mijn deur uit de grond steekt. 

 


KPN schrijft inderdaad geld van uw rekening omdat u daar een abonnement heeft lopen. Dat heeft niets te maken met wel/geen glasvezelaansluiting. het storneren van de betalingen voor dat abonnement kan erop uit draaien dat u afgesloten kunt worden van de nu lopende diensten . Neem aan dat u dat niet wilt? Zolang Service en contact | KPN Netwerk niets onderneemt m.b.t. uw glasvezelaansluiting, kunt u dus gewoon gebruik maken van de diensten van KPN de provider. Het zijn 2 verschillende bedrijven.


Hallo @peekieboz53 dat er iedere maand geld afgeschreven wordt lijkt me logisch, je bent immers klant bij KPN, wel met een koperverbinding nog dus.

 


Leuk en bedankt allemaal. Maar ik zit te wachten op echte hulp


Leuk en bedankt allemaal. Maar ik zit te wachten op echte hulp

Hallo @peekieboz53 dan moet je KPN bellen en niet tegen de forumleden zeggen dat je door hun niet geholpen wilt worden.

Je post hier toch een vraag in een openbaar forum, dan kun je dus van jan en alleman reacties verwachten, nuttig of niet nuttig, met wel of geen toegevoegde waarde.

Je moet trouwens bij www.kpnnetwerk.nl zijn voor de status van je glasvezel-aansluiting en niet bij KPN de provider, waar dit forum bij hoort.

Succes.

 


Beste @peekieboz53, heb jij het advies van JanD ter harte genomen en telefonisch contact met ons óf KPN Netwerk gehad? Je betaalt inderdaad niet voor specifiek glasvezel. Je krijgt dus niets van ons terug omdat je ‘alleen’ koper hebt. Wel moet het natuurlijk gewoon werken op koper en daarmee helpen we je graag.