Skip to main content

Hallo,

Ik voel me totaal niet serieus genomen door de “klanten”service van KPN. Ik heb al met 8 verschillende mensen gesproken (en uren aan de lijn gehangen) maar het antwoord blijft:

“afwachten. Ik weet het ook niet”

Dat is niet wat ik wil horen. Vandaag begon Theo aan de telefoon zelfs te gillen dat ik “te vroeg heb aangevraagd”. Lees deze zin nog een keer. 

 

Eind 2021 heb ik meermaals post gehad dat ik over kon stappen op glasvezel met speciale aanbieding.

Maart 2022 ben ik overgestapt op hussle sim only + glasvezel.

Ik krijg geen 2,50euro hussle korting omdat bijna een jaar later het glasvezel nog niet is aangesloten.

Na 4 maanden betaal ik wèl 1,66euro meer vanwege inflatie. 

Ik zit al een jaar aan een duur internet abonnement omdat KPN geen glasvezel levert. Als ik in maart een andere provider had gekozen had ik dus meer dan 300 euro bespaard! Omdat kpn niet heeft geleverd heb ik 300 euro meer uitgegeven aan internet.

De reactie op een klacht indienen? “Wij van KPN kunnen de informatie niet inzien want je moet bij KPN-NETWERK zijn. Het enige wat je kunt doen is afwachten”.

Ik wens geen luisterend oor. Ik wil actie.

De email communicatie, mails met de titel::

28 juni 2022   “De werkzaamheden zitten erop” van info@kpnnetwerk.nl 

12 september 2022 Jij gaat voor KPN Glasvezel: goede keuze!  van campagne@kpn.com

27 september 2022  “Bijna glasvezel” van campagne@kpn.com

15 november 2022 “Extra onderzoek nodig”  van noreply@kpn.com

12 december 2022 “Je bent aangesloten op ons glasvezelnetwerk” van info@kpnnetwerk.nl 

9 februari 2023 “We verwijderen je gegevens” van info@kpnnetwerk.nl 

Op 21 november 2022 kreeg ik bericht dat “stoppen abonnement van Ziggo” en niet veel later een doos om alles terug te sturen. Soepel.

Mijn klachten: 

Wat een slechte communicatie. 

Waarom draai ik op voor de kosten terwijl jullie meer verkopen dan kunnen leveren?

Waarom blijft het antwoord op mijn klacht, nadat ik escaleer “afwachten, wij weten het ook niet. Het ligt aan KPN-NETWERK”? Dat is niet de oplossing die ik verwacht nadat ik uren aan de telefoon hang.

Eerst ging het mij niet om het geld, maar nu begint het principe te worden. Je kunt als bedrijf toch niet meer geld van mijn rekening af gaan schrijven terwijl je niet nakomt wat je beloofd? Dit voelt heel oneerlijk. Nogmaals, na 4 maanden gaan de kosten met bijna 6% omhoog terwijl ik in totaal 330 euro meer betaal dan verwacht. En me wel aan m'n sim only contractje houden want dat opzeggen halverwege het contract dat kan nu ècht niet meer…. @Kpn 

 

Admin: mentions verwijderd

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  De vraag is if dit de juiste plek voor u is. Hier kunt u uw klacht kwijt.


Jammer dat zij absoluut niks doen voor hun klanten 


Hallo,

I

 

Admin: mentions verwijderd

 

Vond al raar dat ik mail kreeg dat ik hier genoemd was. Waarom? Irritant. Zoek je eigen issues uit en hou anderen daar buiten ajb.


Hoi @DePaul . Welkom op het forum.

Zoals @Joep1965 al aangeeft kan KPN de provider hier weinig voor je doen. Als er nog geen fysiek netwerk is kunnen wij ook niks. KPNNetwerk is een apart bedrijf.