Skip to main content
Beantwoord

Wacht op terugbetaling geretourneerd artikel

• November 25, 2020
  • 9 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste KPN, ik heb het apparaat die via de webshop gekocht heb retour gestuurd. Jullie hebben het geld van mijn bankrekening afgeschreven en tot
Heden niks teruggestuurd. Mag ik weten waarom is het geld Van mijn bankrekening afgeschreven? En wanneer verwacht ik dat ik mijn geld terug krijg? Mvg, Edward

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Product teruggestuurd! En heel erg bedankt voor het goede advies en de juiste vragen @Jeroen Ruiter:relaxed: Ik kan met de gegevens in je profiel zien dat er inderdaad iets is misgegaan. Het klopt dus dat er nog geen bedrag is teruggestort. Om dit te kunnen verwerken stuur ik een privé bericht. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• November 26, 2020

Hoe lang is het inmiddels geleden?

Heeft u nog een verzendbewijs?

Welke instructie heeft u gebruikt?

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Ik heb het 25 okt teruggestuurd. Ik heb een antwoordnr van jullie gekregen.

toch hebben jullie het bedrag van mijnbankrekening afgeschreven. 
mvg, Edward 

• November 26, 2020

Heeft u het verzendbewijs nog?

In ieder geval het profiel aanvullen zodat een medewerker in u dossier kan kijken.

Waar en hoe. 

Ik heb de verzendbewijs ook.

• November 26, 2020

Jij ook en Bedankt Jeroen 🙏🏻

• November 26, 2020

Geen probleem. Daar wij zij voor op het forum.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 30, 2020

Welkom op het forum @Product teruggestuurd! En heel erg bedankt voor het goede advies en de juiste vragen @Jeroen Ruiter:relaxed: Ik kan met de gegevens in je profiel zien dat er inderdaad iets is misgegaan. Het klopt dus dat er nog geen bedrag is teruggestort. Om dit te kunnen verwerken stuur ik een privé bericht.