Skip to main content

Gestrest   

Tja    iemand snapt het niet bij KPN

Op 11 juni 2020 mijn abonnement op gezegd.

kpn heeft nog tot sept geld afgeboekt . 

een keer of 20 gebeld met belofte en 3 keer gechat helaas ik wacht nu nog steeds. 

 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Welkom op ons forum, @gestrest! Goed dat je ons gevonden hebt. Je wacht al een behoorlijk lange tijd op een terugbetaling van teveel betaalde abonnementskosten, lees ik. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo  Denise ik heb wat gegevens voor je ingevuld ik hoop je hier mee voldoende kunt kijken naar waar het probleem zit     

met vriendelijke groet   Gestrest


Bedankt voor het aanvullen van jouw profiel. Ik zie dat je hierover al vaker telefonisch contact hebt opgenomen, maar dat het maar niet wil lukken om de teveel betaalde abonnementskosten terug te krijgen. Ik ga mijn best doen om ervoor te zorgen dat jij de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangt. Ik ga hiervoor in overleg met mijn collega, die op dit moment geniet van het weekend. Ik zal maandag contact met mijn collega opnemen om dit te regelen. Je hoort maandag meer van mij!


Hoi Denise  ik heb ook een mail van kpn   dat het de 10 maart 2021 over gemaakt is en dat het dan 30 dagen duurde voor dat het op mijn rekening ZOU  staan maar ja helaas. die 30 dagen is ook voor bij.

 


Dat heb ik inderdaad ook begrepen van mijn collega. Mijn collega gaat hier verder naar kijken. Zodra ik meer weet, kom ik weer bij je terug.


@gestrest Mijn collega heeft één en ander uitgezocht. De terugbetaling is wel ingevoerd door mijn collega, je hebt hier ook een bevestiging van ontvangen. Toch is de terugbetaling nergens te vinden. Ook onze financiële afdeling kan de terugbetaling niet vinden. Met andere woorden, het lijkt erop dat de uitbetaling niet goed is gegaan. Mijn collega heeft de creditorder daarom opnieuw in het systeem gezet. Het bedrag zou binnen tien werkdagen op jouw rekening moeten staan. Is dit niet het geval, trek hier dan gerust opnieuw aan de bel. Dan ga ik er achteraan voor je.


Hallo Denise   ik geloof dat er ruim 10 dagen  voorbij zijn maar helaas de terug betaling is voor jullie toch te moeilijk blijkt .    Helaas heb ik mijn teveel betaald geld nog niet ontvangen.

mvg    Gestrest     ps .. zou het binnen 1 jaar lukken nadat ik mijn abonnement heb beëindigd  


@gestrest Er zijn inderdaad 10 dagen voorbij, maar nog geen 10 werkdagen. De betaling zou uiterlijk vandaag verwerkt moeten worden.


Hallo Denise   

Tja de 10 werkdagen zijn nu dan toch ook om. 

Maar inderdaad zoals ik had gedacht is het nog steeds niet gelukt om mij mijn geld terug te geven.

Onbegrijpelijk  voor mij van een bedrijf als KPN zou je toch wel mogen verwachten dat ze kunnen regelen.  

Doen jullie nog een poging of kan ik beter een advocaat regelen.

Mvg  Gestrest


@gestrest :

als je toch geen abonnementen meer hebt bij KPN, dan kunnen de automatische incasso’s terug geboekt worden. Even contact opnemen met je bank en dan is dat binnen een paar minuten geregeld.


Hoi Berteman helaas gaat dat niet meer ik krijg nog abonnement geld terug van juli augustus  september   2020  maar inderdaad dit gebeurt mij nooit meer.

Als ik weer iets opzeg en ze houden het af boek ik het terug en wel meteen.

Bedankt voor het mee denken


Ik heb navraag bij mijn collega gedaan. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Mijn collega heeft aangegeven dat de betaling inderdaad niet goed is gegaan. Hij heeft er samen met een andere collega naar gekeken. Het lijkt erop dat ze hebben kunnen achterhalen waardoor de betalingen telkens mislukten. Dit hebben ze gecorrigeerd. Je zou de betaling nu wel binnen 10 werkdagen moeten hebben. Excuses voor het ongemak!


Hallo Denise  

Ik heb vandaag mijn geld gestort gekregen op mijn bank , het is gelukt.

bedankt voor je moeite.

Mvg   minder gestrest


Super! Heel fijn om te lezen. :blush: