Skip to main content

Wij hebben een vergelijkbare situatie.

sinds september wachten we op glasvezel. Vanaf september tot december aangelegd en bericht dat deze, uiteindelijk, goed is aangesloten en vervolgens hoor je niets van KPN. 

inmiddels 4x gebeld en elke keer wordt er beloofd teruggebeld te worden, maar ho maar.

Het lijkt erop dat KPN helemaal geen klanten meer wil hebben, maar laten ze dat dan zeggen!

heel frustrerend allemaal.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @Rucodem . Welkom op het forum.

Wat zegt de check op https://www.kpnnetwerk.nl/ ?  


Dag Erwin,

KPN Netwerk geeft aan dat zijn klaar zijn en dit hebben gemeld.

dit bericht had ik al op 23 december er via de mail ontvangen en vandaag nog een keer nagevraagd en bevestigd gekregen.

vanmorgen alweer 2 KPN-collega's aan de lijn gehad die mij alleen maar konden zeggen dat de aansluiting niet op 23 feb wordt gedaan, maar op 1 maart en vanmiddag een andere collega die iets verder keek dan haar neus lang was en zich verbaasde dat KPN al 1 melding heeft ontvangen en naar de tweede een navraag gaat doen, “want dit duurt wel erg lang” 

al met al eigenlijk 2 twee maanden aan Ziggo betaald terwijl dit allang door KPN opgepakt had kunnen worden 

Ik word er moedeloos van en krijg het vermoeden dat KPN het te druk heeft maar geen inzet voor nieuwe klanten beschikbaar heeft.

deze week hoop ik meer te horen..

ik ben benieuwd.


Ik hoop dat ze het snel voor je oplossen, @Rucodem .  Zo te lezen is er in ieder geval navraag voor jou gedaan.


Beste @Erwin_ 

ik krijg zonet bericht van KPN dat alle aansluitingen nu goed staan en dat ik spoedig van KPN de modem en tv aansluitingen ga ontvangen

ik concludeer hieruit dat jouw collega’s op het contactcentrum ook maar met een kluitje in het riet worden  gestuurd dat er niets is te veranderen aan de aansluitdatum  

Kan jij nakijken/ vragen of wij nu idd de kastjes gaan ontvangen?

alvast dank!

 

 

 

 

 

 


Ik wil graag voor je kijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Dag @Erwin_ 

ik heb mijn gegevens bijgewerkt 

 

Groet Ruud 


Hoi Ruud,  het lijkt er nu inderdaad op dat de netwerkbeheerder klaar is.  Dat lees ik ook terug in de notities van de backoffice. 

Helaas is de plandatum al wel op 1-3 komen te staan en dat kunnen we niet meer aanpassen.  De spulletjes worden in de regel één week voor die datum verstuurd.