Skip to main content

Ik zit voor de 4x te wachten op monteur die niet komt. Bel je dan zeggen ze dat ze zijn geweest,  echt niet zit de hele middag thuis. Wil een klacht indienen maar dat kan dan weer nergens

@Tuny Waar moest die monteur voor komen ?


Hallo @Tuny, welkom op het KPN Forum. Erg zuur dat je vier keer hebt gewacht op een monteur! Dat is wel erg vaak. Ik ben benieuwd waarvoor de monteur bij je langs zou komen? Is het probleem inmiddels al opgelost? 


Hoi hoi ze zouden glasvezel aan legen. Probleem is nog steeds niet opgelost ik kan geen vrij er meer krijgen. 


Bedoel je dat de glasvezelaansluiting bij jou naar binnen wordt gebracht, @Tuny


Ze zouden binnen huis veder gaan met glasvezel  aansluiten. Waar kan ik een klacht in dienen want dat is ook complex gemaakt dat het haast onmogelijk wordt.


Duidelijk. Spijtig om te lezen dat je tevergeefs op monteurs hebt zitten wachten voor het naar binnentrekken van de glasvezelaansluiting. Dit jaar hebben we ambitieuze doelen gesteld om zoveel mogelijk huishoudens aan te sluiten op glas. Het is daardoor erg druk, maar dat mag nimmer een excuus zijn voor het niet nakomen van een afspraak. Waarom de afspraak niet is doorgegaan zoeken we graag voor je uit. En hoe je zo snel mogelijk geholpen wordt. Je kunt daarvoor het beste contact opnemen met: KPN NetwerkNL. via de chat ben je het snelst geholpen. Ook voor klachten zijn we via de chat bereikbaar.