Skip to main content

Hoelang duurt het voordat je een telefoontje krijgt om een afspraak te maken ?  van een monteur ik wacht nu al 4 uur ....

Ik heb ook sinds eind september super wifi punten gekocht  en ben nu al 3 dagen aan het bellen omdat steeds mijn wifi wegvalt ,vandaag hebben ze mij een monteur beloofd en hij zou mij bellen er is een kabel niet goed in mijn experiabox ...nou ik zit nu al 4 uur te wachten op een telefoontje van de monteur om een afspraak te maken voor morgen ..maar helaas dus ik weet niet of ik deze superpunten wel kan aanraden ..wat een elende..!!

 

*Admin: verplaatst naar eigen topic corigineel topic]


Wat bedoel je precies met een telefoontje om een afspraak te maken?

 

Als er wel een monteursafspraak gemaakt is voor in de avond dan is daar iets fout gegaan. Tot 3 januari zijn alle avonddiensten van de monteurs uit de planning gehaald in verband met de coronamaatregelen waardoor er over het algemeen meer mensen 's avonds thuis zijn.


ik zou vanmiddag gebeld worden door een monteur om een afspraak te maken voor morgen dit is mij om half 5 toegezegt door een medewerker van kpn ..maar helass ik heb nog geen telefoon gehad 


Ah, dat is wel vreemd dat de medewerker dat gezegd heeft, monteurs bellen namelijk niet zelf om afspraken in te plannen. Die rechten hebben we immers niet in de systemen. Uitzonderingen daargelaten.

Wat is er precies aan de hand waarvoor er een monteur moet komen? Ik kan niets uitvoeren maar wel meedenken in wat de beste stappen zijn.


Ik denk niet dat u mee kunt denken wel heel lief van u ,maar ik kan mijn superwifi punten niet aansluiten zodra ik dat doe valt mijn wifi weg ...ik heb misschien al 10 keer gebeld als het niet meer is in 3 dagen tijd ....en elke keer moet ik hetzelfde doen alles hard ressetten ...maar dan is het even goed en dan valt wifi weer weg ...nu blijkt fat er een kabel in mijn experiabox niet goed is maar ze kunnen niet zien welke vandaar dat de medewerker zei er moet een monteur erbij komen en deze zou mij dus bellen voor een afspraak voor morgen te maken .....word hier echt niet vrolijk van ...


Hoi heb net de kpn nog weer gebeld en idd er staat een afspraak dat een monteur mij persoonlijk zou bellen ...dus dan mag u er nog wel eens naar vragen vind het raar dat u dat dan niet weet heb nu via kpn 2x een bevestiging gehad ....


Hoi @Jahimugi, welkom. 

Ik vind het, net als KPN monteur @NHendriks een beetje een vreemd verhaal. Het kan zijn dat jouw probleem momenteel bij de backoffice ligt en dat de backoffice contact met jou opneemt (of op zijn minst zou moeten opnemen), de backoffice is gesloten in het weekend en zal dan waarschijnlijk maandag bellen. Of er is bij het inplannen van een monteur iets niet goed gegaan in het systeem, op zo'n moment belt de planning (ook enkel doordeweeks volgens mij) om dan alsnog een afspraak datum uit te kiezen. KPN monteurs bellen niet persoonlijk voor het maken van een afspraak. Als jij maandag avond nog niet bent terug gebeld, dan hoor ik het graag. In dat geval duik ik graag voor je het systeem in om te kijken waarom het beloofde telefoontje op zich laat wachten.