Skip to main content

ik hang inmiddels al 45 minuten aan de lijn. Zou doorverbonden worden maar gebeurt helemaal niets. Willen zeker geen korting geven.

Bel morgen om 8.00 nog een keer. Dan zijn de wachttijden aanmerkelijk korter. 


Inmiddels bijna 1 uur wachttijd. Een ogenblikk geduld aub. Nou dat geduld is wel op zo langzamerhand.


Misschien moet ik ook werken???

 


Tot hoe laat zijn ze bereikbaar savonds????

 


Tot hoe laat zijn ze bereikbaar savonds????

 

20:00 sluit de klantenservice, volgens mij handelen ze dan nog wel de wachtrij af.


Of (als alternatief) op zaterdag tussen 0800 en 1700 uur.


Willen zeker geen korting geven.

Geen aannames doen, hè: mijn collega's gaan graag het gesprek met je aan 😉. 

Het is erg druk bij onze klantenservice, we doen wat wij kunnen, maar meerdere gesprekken tegelijkertijd voeren lukt niet. 

Voor de volledigheid nog onze contactgegevens:

We zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

We zijn het beste bereikbaar tussen 12:00 en 15:30 uur.
 

Tot hoe laat zijn ze bereikbaar savonds????

20:00 sluit de klantenservice, volgens mij handelen ze dan nog wel de wachtrij af.

Ja, dat doen we zeker. Na 20 uur kunnen er geen gesprekken meer bijkomen, behalve voor storingen en technische problemen, klanten die voor 20 uur contact hebben opgenomen en nog wachten worden uiteraard nog geholpen. 

Ik hoop dat het intussen gelukt is om iemand te spreken te krijgen. Hoe dan ook: héél erg bedankt voor jouw geduld!Â