Skip to main content

Vanmorgen is er een monteur geweest om glasvezel+Internet+TV aan te sluiten. Ik wil nu wat inlogwijzigingen aanbrengen maar het admin wachtwoord op de achterzijde van het modem werkt niet.

Mogelijk dat de monteur het wachtwoord heeft aangepast bij de installatie?

Als alles normaal standaard is aangesloten dan is het makkelijkste het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Het admin wachtwoord word dan ook terug gezet naar die op de achterzijde staat.

 

Je kunt de kpn servicetool gebruiken (optie 2 op deze pagina)
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm


Hoi @egelantier86. Ik zie dat @Pioneer10 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Sorry voor de late reactie. Het wijzigen van het wachtwoord is gelukt. Maar nu iets anders. Kan het dat browsers de wachtwoorden anders verwerken. Op Safari en Edge log ik in met het ingestelde wachtwoord, maar Firefox doet niet mee. Komt dat vaker voor of moet ik nog iets veranderen.


Geen probleem hoor. Goed om te lezen dat het wijzigen van het wachtwoord is gelukt. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of Firefox jouw wachtwoorden anders onthoudt. Op deze pagina van Firefox lees je hoe je wachtwoorden kan wijzigen. Wellicht heb je daar iets aan.Â