Skip to main content

hoi

ik wil mijn nieuwe mob inataleren via networkname en dan vraagt ie om een wachtwoord dat weet ik niet dus kan niet verder

hoe los ik dat op ..??? help!

groet

cor

(...)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

U mag u emailadres uit het bericht halen. Dit is ivm privacy niet nodig om hier te plaatsen. Bedoeld u dat u een mobiel wil verbinden met internet?

Het wachtwoord staat bij nieuw modems achter op het wifi modem. Als u die al een keer heeft veranderd dan zou u een fabrieksreset van de router moeten uitvoeren om opnieuw te kunnen verbinden.


Android:

Inschakelen en verbinding maken

  1. Swipe omlaag vanaf de bovenkant van het scherm.
  2. Tik op Wifi Wifi en houd vast.
  3. Schakel Wifi gebruiken in.
  4. Tik op een netwerk in de lijst. Netwerken waarvoor een wachtwoord is vereist, hebben een hangsloticoon Vergrendelen.

Tip: Nadat u verbinding heeft gemaakt, wordt het netwerk opgeslagen. Als uw telefoon in de buurt is en wifi is ingeschakeld, maakt uw telefoon automatisch verbinding met dit netwerk.

 

Apple:

https://support.apple.com/nl-nl/HT204051


Hi @corthekick, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Net als @Jeroen Ruiter ben ik benieuwd of je verbinding probeert te maken met de wifi. Mocht dit het geval zijn, dan kun je het wachtwoord voor de wifi op verschillende manieren achterhalen. Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘Wachtwoord wifi netwerk’ uitgelegd hoe je het wachtwoord kunt achterhalen. Laat je weten of het hiermee gelukt is om verbinding te maken met de wifi? We horen het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer