Skip to main content

Hoi,

Ik heb enige tijd geleden via de webbrowser als bovenstaand omschreven het wachtwoord van het SuperWiFi netwerk (3 x wit) aangepast. Werkte prima zelfs op de app. Nu wil ik weer een keer inloggen om eea te checken en nu wordt het wachtwoord niet meer herkend. Herstel als omschreven, dus inloggen, met admin/ wachtwoord op versterker met blauw knipperende led invoeren werkt niet. Wat doe ik niet goed of wat gaat hier niet goed. Weet eigenlijk wel voor 100 % zeker wat het wachtwoord is…..help me please.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi,

Ik heb enige tijd geleden via de webbrowser als bovenstaand omschreven het wachtwoord van het SuperWiFi netwerk (3 x wit) aangepast. Werkte prima zelfs op de app. Nu wil ik weer een keer inloggen om eea te checken en nu wordt het wachtwoord niet meer herkend. Herstel als omschreven, dus inloggen, met admin/ wachtwoord op versterker met blauw knipperende led invoeren werkt niet. Wat doe ik niet goed of wat gaat hier niet goed. Weet eigenlijk wel voor 100 % zeker wat het wachtwoord is…..help me please.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

😅


Hi @vbl! Gek dat hij dit wachtwoord dan niet meer pakt. 😕

Wat als je op een ander apparaat in probeert te loggen? Op een laptop via de webinterface bijvoorbeeld?
Gebruik 192.168.2.149 als je SuperWifi 1 hebt (witte)
Gebruik 192.168.2.150 als je SuperWifi 2 hebt (zwarte)

Mocht hij het wachtwoord ook dan niet pakken, dan is een reset de enige optie. Mocht het dan wel lukken, dan is het beheerderswachtwoord wellicht anders. In beheerderswachtwoord KPN Thuis app kun je hier meer uitleg over vinden en ook hoe je deze kunt resetten. Lukt het zo wel?Â