Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord zwarte KPN modem wordt niet herkend op mijn Android toestel

• 26 februari 2025
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Deze week glasvezelaansluiting aangesloten.

Tevens superwifitoestel geplaats. Alles lijkt te werken, alleen het koppelen van het nieuwe netwerk op mijn Android toestel werkt niet. 

Zodra ik wachtwoord van het modem invoer, geeft hij aan dat het wachtwoord fout is.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jamavi, welkom op ons forum. 

Even dat ik het goed begrijp. Jij hebt nu dus alles werken gekregen en probeert nu WiFi op je Android toestel werkend te krijgen? Werkt WiFi op andere apparaten wel? En welke foutmelding krijg je op je Android telefoon? Dat het wachtwoord niet klopt?

Mocht het makkelijker zijn voor je, maak even een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23573 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hi ​@Jamavi, welkom op ons forum. 

Even dat ik het goed begrijp. Jij hebt nu dus alles werken gekregen en probeert nu WiFi op je Android toestel werkend te krijgen? Werkt WiFi op andere apparaten wel? En welke foutmelding krijg je op je Android telefoon? Dat het wachtwoord niet klopt?

Mocht het makkelijker zijn voor je, maak even een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. 

Reageer