Skip to main content

Kunt u mij vertellen hoe het zit met mijn internet aansluiting en wanneer dit wordt aangesloten met vriendelijke groet 

Rm brinkman

Hoi @rimato, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier een vraag stelt :) 

Benieuwd naar je bestelstatus of wil je meer informatie over de levering? Kijk dan snel op: Bekijk de status van je bestelling  Vul je postcode en klantnummer en, en de tool laat exact de voortgang van je bestelling zien. Je vindt je klantnummer in de orderbevestiging die je per mail van ons hebt ontvangen.

Aansluiten door monteur of zelf?
Bij sommige nieuwe aanvragen is een verplichte monteur nodig om de internetverbinding aan te sluiten. Deze monteursafspraken gaan door. De monteur sluit de Experia Box (modem) aan en zorgt dat je wifi hebt. In de orderbevestiging staat of je een verplichte monteur nodig hebt.

Heb je een nieuwe aanvraag gedaan en is er geen verplichte monteur nodig? Sluit dan je pakket makkelijk zelf aan. Kijk daarvoor onze instructievideo en stap- voor-stap begeleiding op: Internet, TV en Vast bellen installeren

Mocht je vragen hebben, laat het weten. We helpen je graag :)


Hey rimato, is alles gelukt met de nieuwe aansluiting? Ik ga er met vertrouwen vanuit dat je voldoende informatie hebt en / of succesvol bent aangesloten 🙂 Daarmee sluit ik je topic. 

Toch nog vragen? Stel ze dan gerust. We helpen je graag :)


Reageer