Skip to main content

Hallo, 

 

Mijn verhuisdatum is nog steeds niet waargemaakt vanuit kpn. Het betreft een nieuwbouw flat die van binnen helemaal gereed is op glasvezel maar naar buiten blijkbaar niet. Heel vervelend als je niks merkt of ziet gebeuren, kwestie van prioriteiten stellen zou je zeggen. Ook komt de nieuwe factuur eraan en daar word ik heel rebels van. Het direct online systeem is ook zo'n onkunde. Telkens moeten vragen om op te waarderen. Hoe staat het er nu voor? De datum staat nu op 1 juni en sommige wachten al een maand op internet.

We hebben het coronageweld gehad, er was een wereldwijd chiptekort en nu zijn grote personeelstekorten.  Allemaal dingen die zorgen voor lange levertijden voor alles. Het is niet leuk maar we zullen er aan moeten wennen helaas. 


Welkom bij ons op het forum @Merel787. Met de gegevens op je profiel ben ik meteen voor je gaan kijken, ik zie dat deze verhuizing al bij een achterliggende afdeling in behandeling is. Het gaat zo te zien om een nieuwbouwwoning waarbij het glasvezelnetwerk buitenshuis nog niet gereed is. Volgens de melding is uitgelegd dat wij daarvan afhankelijk zijn en dat ook moeten afwachten. Dat kunnen we helaas niet versnellen. Het noodpakket is dan niet ideaal, maar het is beter dan helemaal niets.