Skip to main content

Ook bij mij al maanden lang oranje puntje voor de deur in troitoir..…

Gebeurt verder niks…

Kontakt gezocht.…

Niks gehoord..

Gebeurt er nog wat?

Met vriendelijke groet,

Jaren lange KPN klant..…

Jen Oostwoud.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Die vraag kunt u het beste stellen aan de netwerkbeheerder.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.  Dat is een ander bedrijf dan kpn de provider waar u nu uw vraag stelt.


Heb al een aantal keren kontakt gezocht met KPN netwerk beheer.

Zou dat met enkele dagen reactie ontvangen…

Tot nu toe hoor ik niks…

Jen Oostwoud.


Heeft u gemaild of gebeld. Ik zou een combinatie van beide doen.


Ik heb gemaild en heb telefonisch kontakt gehad.

Kreeg een sms'je om kontakt op te nemen met KPN netwerk beheer.

Ze hadden meer info nodig…

Ik zou aan de deur afgezegd hebben…

Ik heb nog niemand aan de deur gehad,geen schouw....helemaal niks.

Alles zou opnieuw in gang worden gezet.

Kreeg wel bericht dat ik geen nieuwe apparatuur nodig had.

Kreeg alleen een oranje Cat5 kabeltje toe gestuurd…

Sindsdien stilte al om

 

 

 

 


Hallo @JenOost, welkom op het KPN forum! Je wacht nog op glasvezel tot in de woning, begrijp ik. Logisch dat je graag wilt weten wanneer dit gaat gebeuren. Je geeft aan al contact te hebben gehad met KPN Netwerk. Als ik jouw laatste bericht zo lees, vermoed ik alleen dat je geen contact hebt gehad met KPN Netwerk, maar met KPN. 

KPN bestaat eigenlijk uit twee bedrijven. Aan de ene kant heb je KPN de provider, daar heb je nu contact mee. Wij gaan over de abonnementen en over alles wat daar bij komt kijken, zoals apparatuur dat je nodig hebt. En aan de andere kant heb je KPN Netwerk, de netwerkbeheerder. KPN Netwerk gaat over de aanleg van glasvezel. Als je te horen krijgt dat je geen nieuwe apparatuur nodig hebt voor glasvezel en je krijgt een kabeltje toegestuurd, dan is de kans groot dat dit van KPN komt. Echter, als glasvezel nog van de straat naar de woning toegelegd moet worden, dan moet dit toch echt door KPN Netwerk aangelegd worden.

Ik wil je daarom vragen om contact met KPN Netwerk op te nemen. Op hun website lees je hoe je met KPN Netwerk in contact kunt komen.


Geweldige service KPN....:point_up_2:

Dik voor elkaar.

Zal alles nog eens op een rijtje zetten!