Skip to main content
Vraag

Wanneer glasvezel?

  • August 15, 2020
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Op 2 augustus had ik gebeld en gevraagd wanneer het glasvezel zou worden aangelegd. "Binnenkort. Zeker binnen twee weken." Nog steeds niks.

Dus ik probeer het hier even.. waarom word mij binnenkort beloofd en als nog hoor ik er niks van? Wat is er aan de hand?

 

Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • August 15, 2020

Hallo @Madorian,

KPN de provider (waar je nu je bericht post) gaat niet over de aanleg van glasvezel. Hier gaat KPN NetwerkNL over. Het zijn dus aparte bedrijven en ieder heeft zijn eigen doel. Het beste is dus om te bellen met KPN NetwerkNL hierover, zij gaan namelijk over de aanleg. Neem hiervoor dus contact op met NetwerkNL. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

Waarom werd het mij dan verteld op 2aug dat ik het binnenkort zal krijgen?


Forum|alt.badge.img+16
  • August 15, 2020

Waarom werd het mij dan verteld op 2aug dat ik het binnenkort zal krijgen?

Als je de postcode check op kpnnetwerk.nl doet dan krijg je direct te zien of dit het geval is. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

Dat verteld mij alleen dat glasvezel mogelijk is in mijn buurt. Dat weet ik al. Heb ze hier zien werken. Heb het kastje in mijn huis. Alleen heb ik nog steeds geen glasvezel en krijg er steeds maar geen informatie over terwijl het al lang beloofd is. Vanuit kpn. Kpn die mij verteld ja binnen 2weken ofzo, binnenkort.


Forum|alt.badge.img+16
  • August 15, 2020

Dat verteld mij alleen dat glasvezel mogelijk is in mijn buurt. Dat weet ik al. Heb ze hier zien werken. Heb het kastje in mijn huis. Alleen heb ik nog steeds geen glasvezel en krijg er steeds maar geen informatie over terwijl het al lang beloofd is. Vanuit kpn. Kpn die mij verteld ja binnen 2weken ofzo, binnenkort.

Je geeft namelijk in het startbericht aan wanneer het wordt aangelegd, nu pas dat het al aangelegd is, vandaar ;).  Er is dus al een FTU in de meterkast afgemonteerd? 
Vul vast je forumprofiel in met je gegevens, dan gaat een KPN moderator hier even voor je uitzoeken hoe en wat. Het kan wel even duren voordat je een reactie krijgt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

Aangelegd als in rond om de buurt met de bekabeling of hoe het dan ook werkt. Heb een kastje in mn huis maar niet het glasvezel zelf, anders was ik hier niet.

Wat is een FTU? Ik heb dat kastje in mijn woonkamer (woon in een appartement dus meterkast is geen optie) 

Zal mijn profiel verbeteren, sorry voor de miscommunicatie en bedankt voor je hulp :) hoop dat ik snel wat hoor.


Forum|alt.badge.img+16
  • August 15, 2020

Aangelegd als in rond om de buurt met de bekabeling of hoe het dan ook werkt. Heb een kastje in mn huis maar niet het glasvezel zelf, anders was ik hier niet.

Wat is een FTU? Ik heb dat kastje in mijn woonkamer (woon in een appartement dus meterkast is geen optie) 

De FTU is een onderstaand soortgelijk kastje en loopt de grond in met oranje kabel. Als de aanleg in jouw buurt is afgerond zal er gereedmelding bij KPN binnenkomen. Dit is meestal pas als het gehele project is afgerond. Na gereedmelding zou KPN contact met jou opnemen voor een installatie afspraak.  Maar ze kunnen hier alvast mee kijken hoe het er voor staat.