Skip to main content

wanneer heb ik mijn glasvezel aansluiting?

Mijn bestelling status word uitgesteld zonder communiceren en weet tot heden nog altijd niet waarom en wanneer ik dus daadwerkelijk wel mijn aansluiting heb.

Zou graag op de hoogte gehouden willen worden en een correcte aansluitdatum?

Maar je kunt niet steeds een maand opschuiven zonder iets aan te geven.

Hoi @melke als je op kpnnetwerk.nl je gegevens invult, kan je zien wat de geplande opleverdatum is.

Helaas is dat geen 100% garantie; een onderaannemer kan zijn planning niet altijd halen, waardoor de datum naar achteren geschoven wordt. De communicatie laat daarnaast nogal eens te wensen over.

Overigens is KPNNetwerk een ander bedrijf dan KPN waar je nu op het forum zit.


Hoi @melke . Welkom op het forum.

Hoi @melke als je op kpnnetwerk.nl je gegevens invult, kan je zien wat de geplande opleverdatum is.

Helaas is dat geen 100% garantie; een onderaannemer kan zijn planning niet altijd halen, waardoor de datum naar achteren geschoven wordt. De communicatie laat daarnaast nogal eens te wensen over.

Overigens is KPNNetwerk een ander bedrijf dan KPN waar je nu op het forum zit.

De fysieke aansluiting op het netwerk gebeurt idd door KPNNetwerk.  Als er bij jou nog geen kabel ligt of er is nog geen afgemonteerd glasvezelkastje in jouw woning is het raadzaam om dit na te vragen bij KPNNetwerk zelf: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

 

Pas als wij (KPN de provider en tevens eigenaar van dit forum)  een seintje van KPNNetwerk hebben gehad dat de lijn fysiek is opgeleverd kunnen we verder.  D

Ze zijn afhankelijk van aannemers, onderaannemers, gemeenten, vergunningen, hardware etc. etc.  Daarom schuift het nog wel eens op.